November 28, 2007

E frig, obladi- O, ba da!

Solicit de urgenta o iesire din peisaj. Evadare din decor, call it as you might.

Necesit un time-out din multe chestii. Cel mai smecher semn al acestei nevoi este ca mi se intensifica durerile de cap pe zi ce trece si amarata aia de pastila nu mai zice nici "pas" in fata lor. Cred ca am nevoie de o saptamana intreaga in care sa recuperez somnul pierdut in ultimul timp, o galeata in care sa stochez dracii acumulati, un sac in care sa arunc niste oameni pe care nu mai vreau sa ii vad prea curand [si pe care sa-l leg si la gura, poate].
Azi am fost si la meci. Mi-a fost frig [era sa scriu "frica", nu stiu de unde a venit impulsul asta]. Am cantat pana mi-a ramas vocea pe scaune, am aplaudat fara manusi, ca sa ma auda. Si degeaba. :) A fost frumos, nu mai sper de mult la ceva spectaculos, dar parca nu-mi vine sa cred cum joaca uneori, parca sunt alti oameni, parca ar juca sosiile lor, nu-mi dau seama ce se intampla. Inca imi este fri...g, mi-este chiar destul de rau, maine ma duc la serviciu si am chestii de terminat, de sunat, de rezolvat. E ok, inca nu ma simt spanzurata. Intentionez sa take my time, sa muncesc eficient si poate ca intr-o zi imi voi permite sa evadez dintr-o zi din asta cu soare, ploaie si nemerniciu de frig, la un film si-un pahar de vin... poate peste niste multi ani. :)

Dar si cand ma doare capul... :(

2 alarm clocks:

Unknown said...

ce face pasiunea din om! bravo! las' ca macar mergem la euro, am un feeling ca acolo dispar sosiile si apar baietii exact cum ii stim ;)

Miezu` said...

mergem la Euro cu Olanda, Franta si cu Italia...
putem sa jucam in 22 pe teren, cu sosii cu tot, tot aia e =))

Template by:

Free Blog Templates