November 20, 2007

Despre femei.

Urma sa ma bag devreme in pat, dar pentru ca planuiesc o intalnire cu fostii colegi de liceu, m-am apucat sa rascolesc telefonul, lista de messenger si restul internetului in cautarea lor. Unde am aterizat? Pai si pe hi5, evident, am un profil micutz si acolo, asa ca am dat cu clicku` si cu searchu` pana am mai dat de cativa din ei.
Ca am gasit, ca n-am gasit, in fine, dar m-am oprit pe profilul unei fete, fosta colega de clasa cu o prietena de-a mea, cu o jumatate de generatie mai mica.
La fel de frumoasa si de aranjata asa cum a fost intotdeauna. Daca ati cautat prin orasul asta vreodata o reala diva adolescentina, ei bine, da, ar trebui sa dati de fata asta.

Acuma… stiti de ce ii acord si blog? Nu m-ar incanta, in general nu dau doi lei pe fatzele astea machiate peste masura, imbracate nu-stiu-cum si avand zeci de poze in sute de pozitii si cat mai editate, photoshop, pacatule, ah, of, etc, bla.
Si astora le recomand sa get a life si apoi sa scape de ea repede, repede. Imi place vorba asta, asa ca luati aminte!
Fata asta e frumoasa foc, pe cuvant. Nu m-am putut abtine, m-am uitat la 90 de fotografii pana acum, inca ma mir de cat de frumoasa poate sa fie. Si ii acord spatiu aici pentru ca in 85% din poze apare impreuna cu iubitul ei sau cu prietenii si nu are decat comentarii pertinente, tot de la prieteni. Nu are sute de comentarii pe fotografie, nu are zeci de comentarii libidinoase, nu are poze cu limita de varsta, nu are mii de nume la Friends.
Nu frate. Rade, e vesela, e frumoasa pe exterior si pare sa fie si pe interior. Poate ma insel. Desigur, mereu ma insel, sunt romantica data dracului, inca am impresia ca toti oamenii au ceva foarte bun in ei.
In fine, mi-a placut de ea. Imi plac femeile frumoase, am recunoscut asta dintotdeauna, nu pot sa fiu una din tampitele alea care se supara pe strada daca li se uita baiatul in alta parte. Si eu ma uit. La femei, la barbati, ce e frumos… stim noi cui place. : )
Si imi plac femeile destepte. DA! Aplaud astfel de muieri. Trai-ne-ar!

Ma chinui sa scriu despre femei de o groaza de vreme. Recunosc ca nu-mi plac, multe dintre ele. Sunt mai reticenta cand vine vorba de apropierea fata de un astfel de specimen, mai degraba ma imprietenesc cu 20 de barbati decat cu 3 femei. Dar sunt cateva de care m-as indragosti. : )
Sunt acele putine femei cu care imi place sa stau de vorba la o cafea. Specialelor.

4 alarm clocks:

Alin aka goguxxl aka Teh Hater said...

interesant

Miezu` said...

:)

Anonymous said...

Hey! Abia astept sa ne vedem:)
Poate asa mai aflam ce mai facem, nu doar de pe bloguri:)See you!

Miezu` said...

da, e ceva. :)
inca n-am sunat la Frame, sper sa nu uit maine...

Template by:

Free Blog Templates