December 30, 2009

I <3 .xls

Draga blogule,

Avem spirit sus, pentru ca trebuie, vrem, putem si o sa facem. Si mai ales pentru ca meritam. : )
Astfel, in 2010, de facut curs de inot [da, ce mare sunt si inca mi-e frica de apa in nas], de continuat germana si poate niste franceza, de facut tango,
De vazut si savurat diverse concerte, asta e un plan stabilit acum cativa ani, dar la anul NEAPARAT va fi dl Eric Clapton si dupa el, potopul : )) ,
De citit si niste carti pe specific de resurse umane, am eu o inclinatie asa, cred ca m-as simti bine sa fac asta on a daily basis, asa ca pana sa ajung acolo, macar sa citesc cate ceva - de cerut recomandari de la maestrul GB-san si altii,
De mers la munte mai mult, de dormit in cort, de pierdut nopti in Vama,
De gandit daca ramanem in tara sau nu,
De vazut prieteni si oameni dragi mai des,
De mers la bunici mai mult,
De gasit muzici noi, am senzatia ca am imbatranit, de cateva luni n-am mai experimentat chestii,
De reinscris intr-un ONG [am variante, dar mai vreau?],
De cunoscut oameni noi,
De rambursat si inchis overdraft [:-s],
De asezat la casa mea [vreau? :)))]...

Hai sa vad, bring it on, 2010-ule!

2 alarm clocks:

Coyote said...

Pentru muzici noi, stii unde ma gasesti. :D

Jimmy said...

Bifez faza cu plecatul din tara, nu mai sta pe ganduri!

Template by:

Free Blog Templates