December 26, 2009

Ghicitori si pocnitori

La fiecare sarbatoare primesc mesaje/telefoane. Trimit si eu cateva, dar nu exagerez. Mai scriu ceva frumos pe blog, pun un status pe messenger, urez de cele bune pe facebook. Intelegeti, sunt economica [si relativ lenesa]. :)
Daca trimit mesaje, le semnez. Asa e frumos. Totusi, nu stiu cum se face ca mereu primesc sms-uri de la nr de tel necunoscute, ale unor oameni care nu semneaza. Nu imi sterg intentionat numere de telefon din agenda, dar se intampla sa ti se fure telefonul sau sa-l pierzi, etc. Ma gandesc si la cazurile astea cand trimit un msj. Ma mai gandesc si la eventualitatea in care destinatarul a sters nr din agenda, intentionat sau nu. Sa faca bine sa si-l noteze la loc, eu sunt Miezu`. [I r baboon :)))))]
Oricum, e frumos ca lumea sa stie cine esti. :)

Azi am ascultat muzica de Craciun, dar nu colinde si am fost oarecum certata ca n-ascult colinde. Nu ma topesc eu foarte tare dupa traditii si chestii din astea. Pentru mine Craciunul are alta semnificatie, decat ideea de traditii, desi ieri am mancat cu drag ceva ce se numeste "scutecele lui Iisus", niste turtitze trimise de bunica, foarte, foarte subtiri, impreuna cu un amestec din grau, nuca si zahar. OMG, genial. :D Nici de regulile impuse de Biserica nu tin cont, gen a nu munci in zile de sarbatoare, cel putin in anii in care pe 24 decembrie lucram in Beauty Shop si vedeam cucoane care veneau sa-si cumpere oja rosie la 10 seara, cand ar fi trebuit sa fie acasa, sa-si bage copiii la culcare si sa le spuna ca vine Mos Craciun daca au fost cuminti - chestii din astea lasa gust amar. Si nici consumerista din aia nu ma simt, chiar daca al 13lea salariu e de obicei tocat si para-tocat pe cadouri; ideea e ca de dimineata aveam sub brad cadouri pt 12 oameni, pe care ii astept cu drag sa si le desfaca si sa le fac poze la zambete... :)
Da, Craciunul imi poarta alta definitie. Chiar incerc foarte mult ca oamenii dragi sa fie fericiti, chiar incerc sa ma linistesc foarte mult, chiar pun pret pe statul acasa, cu ai mei si/sau cu parintii Ursului, chiar ma vad cu prietenii cei mai dragi. Dar niciodata nu ma duc in club in Ajun sau in ziua de Craciun, niciodata nu ma cert cu cineva zilele astea; iar daca imi vin in cap rautati si egoisme si rasfaturi, incerc sa le potolesc si sa imi aduc aminte ca macar in zilele astea am voie sa nu port masca de Miez din realitate si sa fiu eu asa cum mi-as dori sa fiu mereu. :)

Muzica mea de Craciun poarta numele urmatorilor clasici:
Elvis Presley - White Christmas


Diana Krall - The Christmas Song

Pentru ca merit[a].

Iar in seara asta m-am rasfatat cu putina muzica jmen de la Marius-cel-Arsenic [:*] si cu niste Chris Rea, sugerat de Codrutz. Sa traiti, doamna si domnilor! : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates