December 17, 2009

Fear does work

Titlul asta e un soi de "ce-a vru` sa zica poetu`". Pai poetu`, dupa cum ma stiti, a stat el si s-a gandit ieri brusc la o chestie. Da, dom`ne, frica functioneaza.
Adica povestea [scurta] fu asa: luni mi-au disparut niste bunuri. Am chemat Politia. Au venit baietii cu uniformele, am dat declaratii. Au venit Criminalistii in civil, am mai dat o declaratie. Au chemat inca un echipaj de uniforme, au venit sa interogheze posibilii suspecti. Jos palaria pentru criminalistul aflat pe la vreo 30 ani, imbracat civil si funky, o combinatie de rocker cu hipiot, o lesinatura de barbat. Adica daca eram in stare sa ma abtin din tremurat si nervi l-as fi observat si eu ca prietena Mireille, adica si mai bine. :)) In fine, ea a avut ochi limpezi si neplansi ca sa-l vaza la fizic cum trebuie, eu am destupat macar nitel mintea, de dragul declaratiei cat mai exacte, asa ca l-am vazut cum a procedat si cum a gandit. Jos palaria, da, am zis bine. Serios, anul asta m-am lovit de militie cam prea des, ceva de speriat; si de fiecare data am avut in timpul experientei si dupa finalizarea ei, un gust al pelinului cel mai pelin, dar baiatul asta m-a facut sa fiu mandra ca am avut organe in familie. :) Organe cu uniforma - na ca mi-am explicat gluma, big brother Robert ar fi mandru. :))

Asadar, there is hope. Nu stiu, e urat ca trebuie sa ajungem la masuri majore ; adica, drace, ptiu, ptiu, sa pierd eu atata timp cu militie, cu sperietura, sa piarda timp si alti oameni care m-au sustinut, alti oameni care au pierdut timp dand ochii peste cap [jur, ma scarbesc din zi in zi la niste chestii, dar lasa, ne vine noua randul la toti, dupa sufletul omului, imi tot doresc sa fie asa], cu alergat, cu adrese, cu cerut acorduri, cu cacaturi din astea, ma, efectiv cacaturi, pentru ce? Pentru alte cacaturi, jur.
Ma bucur sa vad ca treaba asta cu instinctul de conservare apare ca fiind functionala. Ameninti nitel si poof! Ia uiteeeeee, cum iti apar lucrurile asaaaaaaa ..... le-a gasit nu stiu cine intr-un loc in care eu nu aveam ce sa caut. :ridic spranceana:

Acest blog are doua parti. Una contine obisnuita sila din ultima vreme, pare rau, mi s-a lipit de creier si vad ca nu prea vrea sa plece. Cealalta, intocmai unei Balante veritabile [Doamne, nu :)))], contine o parte buna. There is hope. :)

PS: somn usor :) .....

Metallica - Enter Sandman


[sleep with one eye open, grippin` your pillow tight, mwahahahaaaaa]

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates