December 19, 2009

Curiozitati-obscur-muzicale

Astazi am decis sa incerc sa ascult Lady Gaga.
Am 3 albume, acum le ascult. Sa vad si eu ce-i cu isteria creata in jurul acestei fatuci. Mi se pare interesanta ea, ca artista, pt ca viata personala nu ma intereseaza, nici macar nu stiu cati ani avea Lennon cand a murit, deci va dati seama ca a ei viata ma intereseaza cu atat mai putin. :)
Din ce am vazut pana acum, adica am vazut un filmulet pe youtube in care era absolut normala, era imbracata intr-o rochita verde si canta la pian o melodie linistita cu o voce de semi-Whitney, iar pe urma am vazut videoclipurile de la vreo 2-3 melodii din cate-o avea cu video; mi-a ramas in cap cel de la Bad Romance, a carei melodii imi place - e si greu sa nu te prinda cu raraumamamaaaa-ua aia. :)) Si il mai stiu pe ala in care cica se dovedea faptul ca ar fi hermafrodita, deci sunt cu ochii mari de atata curiozitate. Oricum ii port un oarece respect, nu stiu de ce, dar chiar nu-mi inspira sila cu care as trata-o in continuare pe amarata aia de Britney, de exemplu. O fi de la imaginea creata. La o prima parere am zis ca e clar o micuta Gwen Stefani, dar ce stiu eu, o sa mai vedem. :)
Ideea e ca mie oricum imi plac ciudateniile si experimentele, deci daca vizual m-a uimit pana acum prin videoclipuri, am observat ca mai are si niste voce, versurile nu stiu cam cat sa conteze pt ca ea oricum canta pop [asa-i zice?] si deci nu e chiar important ca melodia sa fie literar gandita ... hai sa vedem ce feeling imi da si in ce stare reuseste sa ma duca.

In timp ce ascult, imi dau seama ca azi am adaugat o noua idee la ceea ce-as vrea sa fac pentru bani. Adica "foraliving", cum zice englezu`. Pe langa cele 2 idei bine-cunoscute:
1. Un mic bar de jazz, cu pian si lumina obscura SAU un club cu incaperi izolate fonic in care sa se poata dansa si asculta genuri muzicale diferite, decorate evident diferit SAU un alt bar mic in care toata lumea sa fie ca o mare familie, gen Niste domni si fiii :) - inca nu m-am hotarat;
2. As organiza petreceri si evenimente, pe marginea ideii de "Miezu`, connecting people", experimentata de-a lungul timpului, iar saptamana asta ceva mai intens, prin intermediul Simonei lui Horia, lui Horia si nelipsitului Codrutz, my 3 chatty corporate friendz >:D< [astept sanie si vin fiert, neaparat in aceasta combinatie :D];
3. NEW [ca la aplicatiile de credit pe format vechi, vai, ce gluma am putut sa fac, ca sa rad singura de ea :))], ar fi asta, sa ma puna cineva sa ascult muzica si sa scriu despre ea. Sa ma duc la concerte si sa fiu platita sa fac poze si sa scriu despre ce-am vazut acolo sau sa ma plimb prin baruri si sa scriu recenzii. Da, ar merge, mi s-ar potrivi. :)


Sa fie si muzica, deci, daca despre asta o sa fie vorba in seara asta:

Lady Gaga - Bad Romance
[42 milioane vizualizari, OMG]

PS: mai incolo ma duc pana-n Expirat, am auzit c-a venit Didi tooocmai din Utrecht ca sa bem o tequila mica! :D si >:D<

E sambata ... just dance! :)

2 alarm clocks:

Didi said...

shoturile ca shoturile, sa vezi pozele ;)

Miezu` said...

pai sa vad! :D

Template by:

Free Blog Templates