December 27, 2009

2009 minimalist si gri

Anul asta a fost un prost.
Intai m-am chinuit cu o banala disertatie, pe urma cu tampenia aia de permis, sa-l iau, apoi niste jeguri umane au distrus apartamentul parintilor mei, am avut accident de masina, de o luna jumate nu sunt prea normala din cauza unui spate intepenit, la serviciu parca merg din rau in mai rau si primesc numai vesti extrem de neincurajante, iar astazi mi-a murit una din pisici, care desi acum 2 zile n-avea nimic, in seara asta mi-a murit in brate in drum spre veterinar.
Nu mai pun la socoteala ca sunt dezamagita de niste oameni pe care mi-i inchipuiam cu totul altfel si de la care ma asteptam la mai mult, iar ei continua sa ma dezamageasca din ce in ce mai mult.
Si cu tot optimismul posibil si cu toate culorile pamantului si cu toti oamenii la care tin intr-un fel sau altul si cu toate astea bune, si aveam destule, pt ca la moral ma pricepeam cel mai bine de obicei, imi pare rau, daca 2010 o sa fie la fel, o sa ajung sa ma zgaiesc bleg pe geam si cam atat o sa mai am. Imi doresc in continuare un singur lucru, cineva acolo sus pe unde-o fi, sa ii tina sanatosi pe cei de langa mine si pe mine impreuna cu ei si om vedea ce-o mai fi.

Deocamdata suntem in 27. Astept sa vad.

2 alarm clocks:

Coyote said...

Hei, nu tu. Oricine, dar nu tu. Tu eşti cea care ţine steagul sus. Steagul optimismului, care este. Tu nu ai cum să ai DECÂT ani din ce în ce mai buni.

2009 a fost un an foarte foarte prost, sunt de acord cu tine. Dar 2010 va fi super! Repetă după mine. Jmen. Jmen. Jmen.

Miezu` said...

multumesc

Template by:

Free Blog Templates