December 05, 2009

It`s all in the small things

Am pus acum status pe Facebook, spuneam ca imi doresc ca toti cei din jurul meu sa aiba poze facute de mine, in care sa ii fi suprins razand cu gura pana la urechi. Mi-ar placea sa fac asta de-a lungul vietii, macar ca hobby, sa fotografiez oameni fericiti si sa fac expozitii cu oameni care rad.
Daca as putea sa o transform in meserie, atunci as vrea sa fac ceva in genul lui Face Hunter, pe care il venerez cel putin din doua puncte de vedere: se plimba prin toata lumea si fotografiaza oameni. Dar nu m-as axa pe moda, ci pe figuri. Si nu as alege oamenii sa-mi fie modele decat dupa un simplu criteriu: sa rada din tot sufletul. :)
Probabil ca nu e o idee inovatoare, dar pe mine nu ma intereseaza sa fie asa, pur si simplu e ceva ce m-ar face fericita. :)

Cat despre faza asta cu Mos Nicolae ... sper c-ati fost cuminti! :)

2 alarm clocks:

Sim said...

ceva asemanator cu ceea ce iti doresti tu este proiectul daydreamers :)

http://alexunu.ro/category/

Miezu` said...

stiu, dar nu e al meu :)

Template by:

Free Blog Templates