December 21, 2009

21 Decembrie, din nou :)

Sliurp, moa, uite-l cum zambeste! :X
Dar aici, astazi, e vorba despre altceva. Altcineva.

Ce vreau sa va spun e faptul ca de barbati frumosi si femei frumoase e pamantul plin, dupa cum am mai tot spus, dar de oameni frumosi te lovesti mai rar.
Scriu aceste cuvinte pe fundalul lui Chris Rea - Looking For The Summer; zambesc cand imi dau seama de asta, pentru ca azi am auzit pe un baiat fredonand Greenday - Wake Me Up When September Ends, deci ceva cu iz de toamna, iar astazi a fost iarna ... asa cum era si acum 4 ani cand am dat nas in nas cu al meu Urs, unul din acei oameni frumosi de care ai norocul sa dai foarte rar intr-o viata de om.
Pentru ca el este primavara pentru mine ... la multi ani! :)

Tori Amos - Winter

O coincidenta fericita si frumoasa ... la multi ani, Didi si Dan! :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates