December 04, 2009

Ceva zugravit frumos :)

Imi vine sa-mi plang de mila. Sunt racita cobza, din nou, la 2 saptamani dupa ce m-am intors din concediu medical, am coloana cervicala intepenita si I`m in deep real pain. Noaptea nu pot sa respir, iar daca stranut/tusesc, ceea ce se intampla des, imi misc gatul si incep sa injur. In plus, inca ma mir de cate ori pot sa-mi suflu nasul, nu inteleg cum mini-corpul meu e capabil sa produca o asemenea cantitate de muci.
Prietenii mi-au recomandat terapie cu pisici torcaitoare, maine dau o fuga pana la mama sa-mi ingrop mainile in blana lui Mishu - va zic daca a mers. :)

Intr-o ordine de idei mai frumoasa, la rugamintea unui prieten de pe internet :), hai sa va prezint o initiativa frumoasa, ce se va desfasura in acest weekend, in orasul in care parca mi-ar placea sa ma mut intr-o zi - Sibiu. : )

Comunicat de presă
Sibiu - 3 decembrie 2009

Moş Nicolae vine la Simba Hotel.

Simba Hotel Sibiu îl aduce şi în acest an pe Moş Nicolae pentru 60 de copii abandonaţi în centrele de plasament din Sibiu. Echipa Simba Hotel continuă astfel tradiţia începută în 2008, de a le însenina sărbătorile copiilor abandonaţi de părinţi şi crescuţi departe de căldura şi afecţiunea unei familii.

În ajun de Moş Nicolae, sâmbătă 5 decembrie 2009, la ora 14:00, copiii însoţiţi de profesori vor veni pe Calea Dumbrăvii nr.12 unde vor aşeza în faţa Simba Hotel o pereche de ghete în care peste noapte Moş Nicolae să le lase fiecăruia un cadou.

Duminică 6 decembrie, dimineaţa de la ora 11:00, copiii se întorc la hotel unde după ce descoperă ce le-a lăsat Moşul în ghetuţe sunt aşteptaţi de către bucătarii Simba Catering cu un mic dejun copios la Simba Restaurant.

Campania este organizată de Simba Hotel în parteneriat cu Simba Catering şi Simba Restaurant cu sprijinul agenţiei de creaţie designbank.ro.



Persoană de contact

Mihai ZUGRAVU
Freelancer PR Manager
+ 40 767 206 782
mihai.zugravu@yahoo.com

2 alarm clocks:

Mihai said...

porcină, porcină? sau poate bovină, bovină?

Miezu` said...

de sezon :)

Template by:

Free Blog Templates