December 20, 2009

Lectia de dans

De jumatate de an am inceput sa merg la cursuri de dans; sunt deja la modulul de intermediari si, da, imi place. De cand tot am ba raceala, ba spinarea semi-intepenita am cam lipsit, dar imi lipseste sa merg acolo sa ma misc, sa rad, sa invat, sa dansez ba cu Stef, ba cu Silvie [fetita de 12 ani care ne face pe toti, dar pentru ca e aproape cat mine am privilegiul de a dansa cu ea :))]. Desi avem la activ un numar de 10 stiluri de dans invatate, latino si standard, parca mai mult imi lipsesc insa dansurile standard; probabil pentru ca nu sunt eu foarte pasionata de dat din solduri, cat ma fascineaza eleganta unui vals sau pasiunea unui Tango.
Am scris bine Tango cu litera mare, pentru ca am stat sa ma gandesc ce-o sa fac dupa modulul de avansati de la scoala la care sunt acum ... n-am sa ma pot opri din dans. :) Asa ca acum 3 saptamani, cand am fost cu Stef la premiera Tango in Red Major, un spectacol de Tango argetinian, m-a lovit... Tango! Asta imi place oricum cel mai mult si cred ca e dansul la care ma si descurc cel mai bine, asa ca am perpetuat gandul si am zis de ce nu? Pe urma am racit din nou si am ajuns la chestia cu spatele si s-a mai dus din intensitatea gandurilor de miscare.


Vineri seara a trebuit sa ma intalnesc cu Codrutz. Spun si subliniez "a trebuit" pentru ca nu ne-am mai vazut de vreo 3 saptamani, omege, that is not possible pentru doua Balante atat de Balante cum suntem noi. :)) Asa ca am iesit prin frig, am impins la o masina blocata in fata casei [adica el, pentru ca eu ... na, eu :))], apoi am mers in Fabrica, sa fie aci, p-aproape. Acolo etajul inchis, asa ca am ramas in frigul de la parter, unde stateam [eu] cu manusile pe maini, iar ceaiurile si ciocolata calda ni se raceau excesiv de repede. Si mare agitatie, mare, nu stiam ce se intampla. Stiam doar ca din camera invecinata se auzea muzica de Tango argentinian si ca din cand in cand mai iesea cate-o gagica cocotata pe pantofi de dans. Am tras cu ochiul si da ... este vorba despre cursuri de Tango argentinian. :)

[cum se potrivesc ele toatele ... : )]

Fabrica de Tango ii zice la ce se petrece acolo si am stat eu si m-am gandit ... se va face. Astept sa termin cursurile Alexandrei, apoi merg si facem Tango. M-am mai interesat, am luat in calcul si alte posibilitati, gen Tango Brujo, dar la Fabrica mi-ar placea pt ca am vazut cat de relaxata este atmosfera, la modul in care mai iesea omul la o tigara, mai lua o cafea/bere de la bar, etc. In plus, este aproape de casa, iar asta este un aspect important pentru un om pasibil sa faca overtime, macar from time to time. :) Totusi, daca are cineva sugestii, astept.
Mai am un singur aspect de lamurit, acela al partenerului. :D Ursu e ranit si nu are voie sa faca miscare cine stie cat, iar prin preajma nu stiu pe cine sa intreb si sa nu i se para ciudat. : )) Deci, here goes, daca vrei sa dansezi Tango, cu mine, let me know. : )

Pentru azi, sa degustam ceva cu tema...

Intai ceva clasic, desigur!

The Four Horsemen of the Apocalypse [Rudolph Valentino]

... pe urma ceva elegant ...

Scent of a Woman [Al Pacino]

... apoi ceva mai rrr.... :D

Take the Lead [Antonio Banderas]

... si la sfarsit, ceva de la ei :)


De asemenea, de vazut acest mini documentar. :)

Cam atat, mi-am facut norma de Tango pe ziua de azi. Abia astept sa ajung sa si dansez. :))
A, tot azi am luat cadouri ... pentru mai multa lume, cine-a fost cuminteeeee, eeee..... :D


Gata, saptamana frumoasa! :)

2 alarm clocks:

Laura said...

Iti recomand sa asculti Amor Amor - Budha Bar, este senzatioanala!!
Ma gandeam la un dans de deschidere facut cu o coregrafie pe masura...dar tre' sa-l conving pe JMY :)

Miezu` said...

eu stiu ca pe melodia asta se derula Horoscopul odata de mult pe Acasa TV :P

Template by:

Free Blog Templates