January 01, 2010

An nou cu bucurie

La multi ani!
Anul asta sa fie bine, asa cum stie fiecare ce inseamna binele pentru propriul suflet! : )

PS: cat despre mine, Revelionul a fost frumos, cu prieteni, cu drum pana la alti prieteni, cu pupaturi [subliniez asta pt ca mie nu-mi place sa ma pup cu un om de fiecare data cand ne vedem, decat la Sarbatori si la aniversari, deci faptul ca m-am pupat cu toata lumea e demn de consemnat ca eveniment :)))], cu foarte putina bautura [ma tot mir ce e cu mine de nu ma mai atrage nici macar ideea unui vin], cu poze, cu muzica si dantuiala, cu tequila [ok, am mintit, am baut ceva :))], cu mancare, cu telefoane, cu sms-uri, cu te iubesc-uri, cu deprimare la betie [te iubim, filosofule :))], cu OAMENI si oameni, cu zambete ... M-am simtit bine, mi-as dori sa fie un an bun ca noaptea de aseara. : )

A, ravasul meu din fortune cookie zicea asa:

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates