January 14, 2010

Comuniunea animalului de om cu natura sa

As putea sa fac niste lucruri la nesfarsit.

As putea sa bat cafenelele mici din lumea intreaga,
sa am idei care sa faca oamenii sa zambeasca,
sa-i ascult Layla lui Clapton,
sa ascult chitara si pian si saxofon,
sa mananc ciocolata,
sa fac poze oamenilor,
sa developez fotografiile si sa le fac albume personalizate,
sa aranjez cronologic TOT,
sa retin nume si figuri si date de nastere,
sa vad filme bune,
sa ma indragostesc,
sa invat mereu ceva nou,
sa imi las corpul sa imbatraneasca natural, dar mintea sa-mi fie si mai vie fata de cum o am acum,
sa stau de vorba cu oamenii care au nevoie sa-si recapete increderea de orice fel,
sa primesc cadouri :D,
sa ma bucur de orice, cat ar fi de mic...

Asa as vrea sa pot sa fiu tot timpul ... in starea euforica de astazi, in care desi corpul imi urla de oboseala, mintea imi straluceste de bucurie! : )
Multumesc pt un final de zi frumos, de Sf Ion am primit de la My fantastic trio [Sim, Horia & Codrutz] 2 bilete la Avatar, ala de te doare capul si-ti vine sa vomiti cand te uiti la el. : ))) Si-au fost si ei cu noi. A fost genial, multumeeeeeeeeeeeesc! >:D<

2 alarm clocks:

Unknown said...

+1 Simonei, pentru idee, zic!

Miezu` said...

:aplauze: blink, blink :P

Template by:

Free Blog Templates