January 13, 2010

Sulplize pt ca merita! : )

Imi place sa fac cadouri, dupa cum am mai spus. Ce nu-mi place e ca trebuie sa alerg dupa ele, dar cand vreau sa fac ceva, uite ca undeva gasim si timp si de toate si chiar daca fondurile nu imi ajung mereu sa fac ceva extravagant si exceptional de senzational, uite ca mi s-a dovedit si mi-am dovedit si eu, se poate si fara un buget extraordinar.
Astfel, desi ma invart de o luna de zile sa fac un cadou deosebit unui om fantastic, iata ca azi m-am sucit de tot, cu 2 zile inainte de marele eveniment.
Vorba lui Codrutz, aleg quality vs quantity ... my personal favorite! :D

Va las cu aceasta melodie, descoperita la un baiat pe facebook:

[Voiam doar sa ma laud ca am niste idei geniale si stiu ca imi vor iesi bine, mai ales pentru ca urmez sfatul primit chiar de la omul care va primi acest cadou, anume ca pun suflet in ce fac. Si mai ales, stiu ca nu citeste blogul, deci imi permit sa scriu despre asta! : ))]

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates