January 21, 2010

Colectionez timbre n.1974 - prezent

Azi am fost intrebata de o fata care e rostul vietii si eu i-am raspuns ca e frumos afara si sa se duca pana in parc sa se bucure de iarna si-o sa-i treaca si aceasta intrebare. : ) Imi pare rau, mai mult nu stiu nici eu si chiar nu sunt persoana care sa se bucure de intreg asa pe de-a-ntregul, mie imi plac mult maruntisurile care-l compun pe acest intreg, sunt cele care ii dau o nuanta sau alta si pe ale acestor maruntisuri aleg sa le apreciez rostul.

Olimpiu mi-a zis mai devreme ca azi s-a uitat la poze cu mine pe Facebook si ca mi-am format un anturaj frumos. Cuvantul "anturaj" e ori prea mult spus ori prea putin. Inca nu m-am hotarat. :D

Dar stiu ca am in jurul meu oameni care imi plac si care apartin categoriilor urmatoare:
- au varste cuprinse intre 16 si 35 ani;
- sunt fete si baieti, femei si barbati sau muieri si muieri masculine;
- canta la chitara, la voce, la vioara, scriu versuri;
- asculta rock, house sau jazz;
- danseaza de meserie sau se prostesc, dar toti se simt bine;
- beau bere neagra sau numai Long Island;
- nu exista weekend fara Expirat, Barfly, El Grande sau Fratelli, Gaia, astea;
- au fitze sau sunt hippioti;
- sunt fericiti sau nu;
- vor sa-si deschida cafenele cu cafea de la mama ei, baruri de jazz sau cluburi cu incaperi izolate fonic in care sa se asculte stiluri muzicale diferite;
- sunt heterosexuali, homosexuali sau bisexuale;
- lucreaza in banci pe pozitii manageriale sau au afaceri mici, dar sunt propriii lor stapani;
- fumeaza de toate sau se feresc pana si de aburi;
- vor vreo 4 copii si toti cu nume biblice sau nu au instinctul matern dezvoltat de nicio culoare;
- sunt Balante pe care le iubesc sau Balante pe care n-as da o ceapa degerata inca de pe-acum 14 ani;
- vor sa se casatoreasca pana in X ani sau vor sa burlaceasca si sa aiureze boem o viata intreaga;
- au pasiuni sau le e frica sa-si exploreze propria persoana;
- se entuziasmeaza usor sau sunt ursuzi pana in inima pamantului si inapoi, dar noi tot ii iubim;
- te ajuta din toata inima sau te sapa mai rau decat o carie la o masea de minte;
- au personalitate puternica sau coloana vertebrala din plastelina;
- au motor pe patru roti sau le e frica de ala pe doua;
- fac cinste sau uita sa-ti plateasca;
- muncesc de placere sau doar pentru ca trebuie;
- ar zbur[d]a sau ar inchide ochii pentru a-si gasi niste liniste;
- le plac florile sau spun ca nu stiu sa aleaga flori pentru a le darui;
- sunt incapatanati sau trec usor peste moment;
- ar lenevi toata ziua sau ar alerga peste tot de dragul simtului utilitatii pe acest pamant;
- au cel putin o melodie cu care sa se identifice sau au intotdeauna ceva U2 la dispozitie;
- le place marea sau urca km intregi cu rucsacul in spate pt a ajunge sus, sus, cat mai sus;
- zambesc usor sau se incrunta des;
- apreciaza eforturi sau se rasfata inutil;
- se simt chiar foarte bine sa doarma pe jos in sac de dormit sau inventeaza motive ca sa faca rost de un loc inghesuit in pat [just happened :))];
- sunt independenti sau cer bani de la parinti/iubi[t];
- au balls/cojones/alea si abuzeaza din plin sau au bun simt;
- sunt atenti la detalii pana la durere[a ta de cap] sau nu aud decat jumatate din propozitiile pe care te chinui sa le scoti pe gura;
- sunt frumosi sau se chinuie sa fie ceea ce nu sunt.

V-am mai zis, clasoare intregi de oameni! : )

PS: via Codrutz, ceva cu iz:

2 alarm clocks:

Coyote said...

Mai Madam, ţie au început să-ţi cam placă listele. Ori te acaparează jobul, ori îţi faci deja listele pentru nuntă :))

Miezu` said...

ei hai, doar ti-am zis cum sta treaba:

I <3 .xls

:)))

Template by:

Free Blog Templates