January 27, 2010

In the mood for...

... pistoale si trandafiri :)

Ma simt bine, am ajuns din nou intr-un moment in care alerg. Mi-am dat seama ca cel mai bun randament il am atunci cand lucrez sub presiune. E drept ca nu mi-ar placea sa-mi stea cineva cu biciul la coltul biroului, dar uite ca a dracului presiune, cand ma darama, cand ma motiveaza, iar acum iata, suntem pe pozitiv. :)
Planificasem ca in acest weekend sa plecam pana la Brasov, eu sa ma joc pe skiuri, Ursu` sa stea cu ai lui la o conferinta, dar am stat si m-am gandit ca mai bine stau acasa si imi vad prietenii pe care i-am cam neglijat de cand a inceput anul. Vineri mi-as dori sa fie party in pijamale acasa la Stef [ne primesti? :D vin cu alea rosii cu ursuleti, faimoasele :)))], sambata clubaraie si zbantzuiala pana dimineata si om mai vedea.

Dar adevarul e ca nu-mi doresc decat inca un weekend la munte, al 4lea ar fi anul asta, consecutiv. :)
De data asta mi-as dori sa nu mai fiu nevoita sa fac chestii, as vrea doar sa ma duc acolo si sa stau. Sa fie o cabana cu mult lemn si sa fie cald. Sa deschid ochii cand ma trezesc si sa vad peretele de munte in fata, sa trag aer in piept si sa fie atat de curat incat sa nu-l simt cat e de rece. Sa nu mai fumez si sa beau vin fiert la masa de seara. Sa dorm mult. :D

Si daca tot ziceam de muzica si mai ales de Guns, sa vedem ce scoatem azi la iveala.

[imagini de prin concerte si backstage]


PS: Ursu` tocmai mi-a zis o chestie care nu pare a fi de la el :)), cine si-o recunoaste sa ridice o mana: "e misto sa fii interesat de muzica". : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates