January 06, 2010

Haos colorat

Oamenii din lista mea de messenger au niste statusuri idioate cateodata ... Nu stiu cum au nimerit in seara asta, dar sunt chiar multe. Nu va dau exemplu, o sa rad singura. :))

In alta ordine de idei, am un deget cald de vreo ora si ceva. Aratatorul de la mana dreapta. Celelalte 9 sunt reci. Cine stie.


Sunt in fata unei decizii. Eu si deciziile life-changing, pfoai. Sa fie instinct, impulsivitate, incapatanare, presiune, ratiune, incredere, curaj, determinare? Oare din care din astea o sa am dozaj mai mare de data asta?

Incetul cu incetul imi recapat zambetul de alta data. Pana la urmatoarea sedinta. Pur si simplu detest sedintele.

Bunicul meu colectiona timbre. Clasoare intregi a pastrat tata de la el. Eu ma folosesc de oameni. Si mai sunt si selectiva pe deasupra. Am la frumosi pe langa mine, mama, mama, ce colectie de oameni mi-am facut. Clasoare intregi. Va iubesc bah, uneori supravietuiesc pentru ca ma incarcati cu energia voastra, fara ca macar sa va dati seama. :)

Nu-mi plac oamenii care se lauda. Aviz amatorului de astazi care daca citeste pana si blogul asta o sa stie ca vorbesc despre el, pt ca uneori isi cam da in petec cu laudatul asta. Stiu ca esti baiat bun, dar toata lumea stie ca te lauzi, oricat de drag ne-ai fi. :)

Maine ma trezesc devreme, dar intr-o zi o sa dorm pana la 10. In timpul saptamanii. Si n-o sa fie intarziere la serviciu sau ratare de programari la doctor. Si nici concediu, de odihna sau medical. O SA FIE. Si sper sa nu fie mai tarziu de ziua pensionarii. :))

2 alarm clocks:

Cristina_TM said...

Oai, Miez, ce explozie de energie de toate felurile ai varsat in postul asta. Sa-ti traiasca deciziile! Si zic asta, stii tu, din pozitie de Cantar ce sunt. Hai, sa ne fii sanatoasa si-n anu' asta ce acum incepe!

Miezu` said...

daaaa, decizii, decizii, cine drq a inventat cuvantul asta? :))
la multi ani, cretzule, sanatos sa fim! :)

Template by:

Free Blog Templates