January 31, 2010

Maxim, am spus

Ma declar invinsa.
Daca pana acum inca mai credeam ca pot face un om sa gandeasca altfel, ei bine nu pot. Daca nu vrea, nu vrea, domne, insista in ale lui si pana la sfarsit cel mai bun lucru pe care il poate e sa ma termine pe mine de nervi. Si pentru ce, ca pana la urma omul poate nici nu m-a intrebat pe mine ce parere am. Sau poate m-a intrebat dar de fapt nu este foarte interesat de parerea mea, o face din curtoazie, stie ca sunt eu Miezu` si ca-mi place sa ma bag aiurea in seama.
Sau poate m-a intrebat, este si interesat de parerea mea, dar eu tot ii vorbesc ca televizorul, pentru ca aude numai ce-i convine si filtreaza totul in asa hal incat nu ramane cu nimic nou.

Deci.

Daca vrei, faci. Daca vrei. Am zis, DACA VREI!
NU vrei?
ok :)

Mie nu-mi place defensiva. Devine deranjanta de la un punct, inspira mila. Mila nu e buna, niciodata nu e buna, intervine cand ceva negativ e la mijloc. Negativul suge.
Nu-mi place nici ofensiva, mai ales daca da prea mult inspre violenta, fie ea doar verbala sau care sa atinga cine stie ce puncte de pe sub centura. Devine o chestiune jenanta si demna de oamenii slabi. Care oameni, am stabilit mai demult, NU ne plac.
Ar fi bine sa fie echilibru, imi sopteste zodia
Dar ofensiva macar ne atrage, ofensiva o sa ne atraga mereu.
Pentru ca suntem niste viciosi. :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates