July 02, 2007

sa ne-ntelegem, bah reloaded.

dragelor, dragilor, bai doamnelor, bai domnisoarelor si bai domnilor, dragii mei bah.
am citit o parere legata de faptul ca toata lumea are blog.
ca toti copiii retardati si-au facut blog. ca toti aceia care au impresia ca au talent si-au facut blog. ca toti scriu pt a fi vazuti, pentru a li se spune ca au talent, pentru a fi apreciati, cacaturi de genul.
pai, foarte bine. pentru ca merita. avem dreptul la libera exprimare, da? atunci il utilizam.
asta e parerea mea. aici e locul in care imi exprim aceasta parere.
nu-ti place cacatul, te poftesc sa-mi dai lingura inapoi si sa iesi afara.
cacatul e banane, conform mimozei Gwen Stefani - ca ma corecteaza domnul Stas de zor. ; )
amin.

8 alarm clocks:

Nelutu said...

Banane sux, only feeds monkeys. Cacat rulz, feeds all plants.

Nelutu said...

Pe aceasta cale protestez vizavi de mutarea voastra la T2. Mersi.
Referitor la subiect, cam orice blog personal am citit avea un strop de original, un iz de "citibil", deci sa-si face toti, zic.

Miezu` said...

nush nene, asa zice Fergie, daca zicea ea asa, io ce sa comentez?
si io n-am fost de acord cu aceasta mutare, cine-a vorbit in numele meu? :O
cat despre bloage, daca nu-mi place nu citesc. e foarte simplu.

Anonymous said...

aia e Gwen Stefani cu cacatu si bananele...ntz ntz :D

Miezu` said...

vai, ma scuzati. mie nu mi-e nicio diferenta intre cele doua mimoze :))

Mama lu' Masha si Sasha said...

bah,ce sa zic,ai talent,scrii misto,te apreciez...!!!

Mama lu' Masha si Sasha said...

ah si din seria "copii retardati care cred ca au talent"...am si eu blog mahm!ai vazut,ai vazut???

Miezu` said...

bai, eu una scriu pentru ca-mi place, nu conteaza daca am talent sau nu, pentru ca nu ma interereseaza aspectul asta. nu-mi doresc o cariera din asa ceva, o fac doar pentru ca e un mod de a ma descarca si pentru ca am satisfactia lucrului facut de mine.
ca doar n=o sa fim o lume de genii, suntem o lume de bloggeri. :)
gabitza face puoze marfa (tot o sa trebuiasca sa-mi spui cum de le-ai furat alora cada din the ring). ;)

Template by:

Free Blog Templates