July 02, 2007

Despre facut un bine

Sambata, 07.iulie.2007, ora 9.00, se face intalnire la Spring Time Victoriei. Se pleaca la donat sange. Daca vrei detalii astept buzz pe mess sau comment aici.

6 alarm clocks:

Anonymous said...

pfff...de cand ai bha tu 65 de kile sa poti sa donezi sange?=))))) pilafo!

Miezu` said...

mai paulo, eu oricum nu pot dona, chill, si nu e vb de greutate ci de boala de ficat. tot astept oamenii, poate ii ating la moral si se gandesc ca pot face un bine, stiu eu.
ce stiu eu. of.

Anonymous said...

tb 58 la fete oricum ;)

ma simt putin atinsa...i think ill join u

Miezu` said...

eu nu merg, te intalnesti cu Horia, am auzit ca da de baut p-orma ;;)

Miezu` said...

bine, daca insistati merg sa va tin de mana, cui i-e frica. serios, ma sacrific si ma trezesc sambata dimineata la 9 daca ii e teama cuiva si stie ca-l ajuta prezenta mea acolo. :)

Miezu` said...

nimeni nu-i fricos? ce bine! :D

Template by:

Free Blog Templates