July 03, 2007

OMFG. Stai jos.



Am plecat mai devreme din fata pc-ului pentru a executa drumul poftei de mancare. Adica m-am dus pana-n bucatarie sa bag ceva la ghiozdan.
Am deschis televizorul, m-am impiedicat si-am cazut cu capul in frigiderul pe care-l uitasem deschis; am butonat repede peste posturile cu muzica, pe MTV si pe Atomic sau cum se numeste acuma, numai rahaturile romanesti, pe Vh1 si toate MTV-urile numai reclame, as usual. Am spalat o rosie mare si ţuguiată si am luat 4 chiftele direct din castron, cu mana, ca la mine la tara, evident. HBO nimic, telenovele pe ProTV, Acasa, pe Antena 2 domnul Pruteanu, dar n-a fost chef de dansul, Antena 3 reclama. Ooook. Ma asez la masa, musc dintr-o chiftea [de ce naiba le face rotunde, parca alea palmate de le facea cand eram mica aveau un gust mai bun ...] ma ridic si ma duc sa-mi iau si paine. Si tacamuri. Si sare. Si pahar. Si suc. Si servetele. In cele din urma ajung la Realitatea; la fix, imi zic, prind stirile de ora 4.
Cod galben in toata tara, anunta ANM. Adica azi e cald si de maine pana poimaine o s-o tinem intr-o veselie de vijelie. Reporterul Realitatii – un nene cu defect de vorbire, cam chubby, imbracat intr-un tricou bleumarin - decolorat, cu Tour Eiffel imprimat pe el. Prezentatorul stirilor vorbeste sacadat; eh, poate nu i-am prins eu intr-o zi buna, imi zic. Totusi, stau si ma intreb cum se face selectia, e vorba de o televiziune la care te vede tot poporul, poate ai invatat de-ai rupt sa fii reporter si vine un copil care n-are ce face si te desfiinteaza pe blog. Pai, nu e pacat?
In fine, sa va luati umbrele si cizmele de cauciuc. Sau stati in casa.
Asistentii sociali din jud Iasi au „smuls practic copiii din bratele parintilor”, in timp ce acestia erau anchetati la Parchet ca-si tineau cele 4 odrasle legate cu lantul de pat. Sa stiti ca eu glumeam cand spuneam ca o sa mi-i educ cu lantul atasat de picioruse si-apoi atasat de calorifer, n-am crezut ca exista bestii umane care sa si faca asemenea gesturi. Oricum, dupa cum a sacadat maestrul stirea a parut ca, dar vai, saracii parinti, au intrat nemernicii de la Directia pt Protectia Copilului peste ei, fix cand le ungeau lanturile la aia micii, vezi Doamne, abuz, chestii. Off.
Breaking news! Grupul Ilascu se afla in acest moment la Palatul Parlamentului, unde urmeaza a fi decorat de catre presedintele base [p-asta nu-l pun cu litere mari, doar stiti ca mi-e antipatic]. Bravo lor, zic, trebuie sa fie foarte emotionant, oare ce se citeste pe chipurile lor? Pai stau si-astept. Camera e focusata de 2 minute pe basescu. Hai frate, da sa-i vad, o secunda, sa stiu si io cum arata niste eroi!!! Frate, nimic, abia cand a dat primul din ei mana cu base parca s-a vazut ceva si din nenea ala.Am uitat ca Realitatea a fost catelul media al lu base. Huoooooo!!!
Iar s-a descoperit o geanta nasoala pe Heathrow si-o sa-mi dea Ana mea cea panicata mesaj sa nu mai plecam in Anglia ca ne ferfenitzeaza aceia.
Maine se inchide Kisseleffu pt 4 ore, de la ora 5PM pana la 9PM. O sa fie nasol, bulevardul ala e non-stop in rush-hour... Daca va spun de ce, sper sa radeti si sa injurati, ca sa simtiti ce-am simtit eu. Pai e 4 iulie, domne, dam artificii, e ziua lu` unchiu` Sam si-a lu` Ben, cu orezu` lui fantastic. Adica de ce sa-mi blocheze mie un bulevard asa de circulat pt ziua sua? Se fac barbequeuri pe Kisseleff? Se servesc hot-dogi cu stegulet cu stelute? Huooooooooo!!!!

Eu cand va spun ca televizorul prosteste...

2 alarm clocks:

Anonymous said...

ce idiotic...:| e 4 iulie wtf...sau poate in State s-a facut cva special de 1 decembrie mai stii? :))

Miezu` said...

in state s-a facut o groapa in centrul manhattanului si dupa ce si-au rupt masinile in ea, ca-n gurile noastre de canale neacoperite, au stat la o tuica si-au mancat cate-o sarma.
of, da.

Template by:

Free Blog Templates