July 08, 2007

Profil de hi5.



Mi-am reeditat profilul de hi5, nu va dau linkul ca nu vreau publicitate. : )) Pur si simplu asa mi s-a pus mie, am modificat numai la interese, dar mi-a iesit ca un blog. So, here goes.

„Muzica si dans, fotbal si baschet, mare si munte, insecte si fotografierea obiectelor mici.
Acum o sa aleg 3 din astea. In ordinea inversa a numerelor de pe tricouri:
Imi plac insectele, desi mi-e scarba teribil de gandacii de bucatarie si n-am cine-stie ce mila pentru furnici, ca prietena Paula [:*], dar in casa mea va jur ca voi avea un paianjen, mare si negru si frumos si cu clepsidra rosie pe burtica, poate chiar doi, hihi.
Imi place muzica, nu pot sa fac nimic fara ea, imi place multa muzica si nu ma axez pe un stil anume, ci pot sa spun ca iau ce e mai bun din stilul respectiv. Nu pot nici macar sa ascult o discografie intreaga, desi poate artistul/formatia mi-au placut cu fiori, pentru ca mi se pare ca sunt f multe rebuturi si melodii de umplutura. Asa deci, chiar ascult toate stilurile de mai jos. Si mai scriam daca mai aveam loc*.
[* e vb de Rock, Alternative, Electronic, Jazz, Trip Hop, Indie Rock, dnb, Acid Jazz si mai scriam Trance, Punk, Gothic Rock, Downtempo, Breakbeat, Goa Trance, Tango, Reggae, Dub, Rave, Lounge, Dream Pop, Space Rock si probabil ca mai sunt, sunt mii si mii, uneori am senzatia ca fiecare formatie/solist isi creaza propriul stil :)).]
Si oameni, inca sunt indragostita de oameni, de cuvintele si gandurile lor, de jocurile lor, de cat de usor sunt influentati, de cat de puternici sunt, de cat de amuzanti suntem la varsta asta cand ne chinuim sa lasam copilaria in urma, de idei si regenerare a sufletului, de cum li se citesc gandurile in simple gesturi, de faptul ca toti merita aceeasi sansa macar la inceput, de zambet, de incruntare cand dau cu capul de-un dulap [prietenii stiu de ce :))], de ras fara oprire, de faptul ca-si doresc sa faca un bine altora, pentru ca sunt acolo, pentru ca au nevoie de ajutor si isi permit sa planga – once in a while, pentru ca fiecare functioneaza macar putin independent de restul universului si e fascinant de unic, pentru ca se tin de mana si se iubesc pe strada, pentru ca fac poze sau scriu si sunt pasionati de ceva, pentru ca pun suflet, pentru ca stiu sa depaseasca dezamagiri, pentru ca se indragostesc, pentru ca nu se prind la glume si se supara usor, dar nu poarta pica, pentru ca se trezesc devreme pentru cauze nobile, pentru ca se tin de promisiuni, pentru ca dezamagesc dar incearca sa repare ce-au stricat, pentru ca spun glume proaste desi n-ai chef de ele dar ti le amintesti cand esti mai bine-dispus si zambesti putin pe interior, pentru ca ingrijesc animale, pentru ca au convingeri, pentru ca dispun de ambitie si dorinta de a evolua, pentru ca te scot la un suc cand ai turbat in casa, desi poate isi reorganizeaza programul si prioritatile pentru tine. De faptul ca stiu sa profite de sansa aia de inceput, pentru ca merita. : )”


Foto: Puff!

3 alarm clocks:

Anonymous said...

petnru ca meritam :>

Nelutu said...

primul

Miezu` said...

da, ma, sunteti si voi p-acolo :))

>:D<

Template by:

Free Blog Templates