July 11, 2007

Geez.

A inceput Turul Frantei.
Declar Urs pierdut in fata televizorului.
Nu-i bai, il recuperez pe urma.



Ce stie el? :)
PS: Nici n-o sa citeasca blogul asta, e prins intre serviciu si visul la tricoul galben. :))
wuv.

10 alarm clocks:

Mama lu' Masha si Sasha said...

sunt fan al "tour de france",doar ca nu ma pasioneaza ciclismul,cat ma pasioneaza locurile prin care trec.ma duc sa ma pierd si eu la tv,iuhu!

Anonymous said...

shhh...vive le tour!!!:D
wuv wuv...ca bine zici.:)

Miezu` said...

uok, am tacut. :))

Anonymous said...

Nu stiam ca la job-ul lui Cosmin se poate uita la Tour de France.Dragutza loc de munca...:)
Bafta.

Miezu` said...

pai cum ajunge acasa se arunca in fata teveului si la mine uita sa mai ajunga :))

Miezu` said...

Dani, deci ;)

Anonymous said...

pe la ora 6.15 max 6.20 usa face BUM! si el da navala
Le tour Le tour! se aude de pe hol si eu stiu ca a ajuns acasa ;))
Cine e ce s-a intamplat?
eu rea: s-a terminat ;))
el: nuuu....aprinde tv...se intampla sa ma prinda cva...ma da ce rea esti
eu muhahahah :))
Le tour rulz :D

Miezu` said...

don`t i know, anul trecut eram in concediu la mare si avea ritual in fiecare zi, statea pe plaja cu telefonul in brate si citea de pe net. si cand ne-am intors era ultima etapa si tot drumul m-a tinut cu telefonul in mana, sa-i citesc, ca el conducea. si eu nu vad bine si era scrisul mic si el nu ma ierta si pipipipiiiii :-s ....

Anonymous said...

Hey miezule, te crezi miez de ce? Sau in miezul cui? ;)) aaaa..in miezul actiunii! ;))) Imi place poza asta cu scoicile; sau, de fapt, imi place mesajul :)

Spor(t) la invatat!


Cryssa

Miezu` said...

eu cand va spun... eeeeeverybody loves the miez! :))
ms Crisule :*

Template by:

Free Blog Templates