July 31, 2007

De la mare adunate.


Am spus in randuri repetate ca mi-este asa un dor de mare.
Atat de mare.
Drept urmare, vineri seara am facut bagaj si off we went. L-am cules si pe râtâbitzu tâpâtip, adica omul vorbitor, adica pe baiatul din Constangeles, adica pe Calutz.
Dupa 7 ore extrem de chinuitoare cu trenul [si am luat Rapidul, nu va ganditi la Personal sau ceva] am ajuns in Costinesti. Am mancat o shaworma proasta : ) si pe la 2 noaptea am ajuns la conac. Dush cu apa rece. Somn de pe la 5 jumate incolo. Eu, ca mandrii au ramas sa bea.
M-am trezit pe la un 8 si am mers la plaja. Dupa ce m-am convins eu ca nu e combinatie sa stai singur pe plaja [pentru ca am adormit o ora si m-am trezit funky baked] am decis ca e timpul sa trezesc lumea. S-au trezit, am mancat, am plajuit, apoi ne-am intors la conac unde-am frecat-o regeste si-am mancat mancarea facuta de fata Vivi.
Seara am mers intai la parcul de distractii unde Andrei m-a convins sa ma dau in chestia aia care te tine cu capul in jos si te da peste cap. La momentul respectiv imi jurasem ca o sa il omor atat de incet incat o sa-mi placa mult de tot, dar pe urma mi-a placut tampenia si mi-a trecut gandul ucigas. Apoi ne-am indreptat spre o discoteca unde se asculta minimal [though none of us is a fan, dar cica la caterinca ar merge]. Dupa ce am stat cu fata Viviana :* de vorba aproape o jumatate de noapte, cam cat s-au distrat bajetzii pe minimal, a venit fata tequila :D. Am baut-o pe tequila si-am rasarit soarele de pe un nisip ud.
Lumile s-au culcat, eu m-am schimbat din nou in costumatia de piele arsa si am facut baie intr-o mare simpatica. La 6 jumate dimineata marea e o comoara de fata. Pe bune. Am mai dormit putin pe plaja : )), apoi am decis ca e momentul sa se trezeasca si restul conacului. Am trezit, am bagajuit si am mers sa mancam la greci. Mie terasa mi-a placut, asa ca am plecat de acolo cu un zambet si-un stomac plin. Ne-am impartit, unii au plecat, altii au plecat sa faca bagaj, eu am ramas cu mohicanii la o ultima felie de soare.
Am prins maxi taxi, am luat tren din Cta, am jucat jocul cu cate obiecte cu L incap in geanta mea roz si-am ajuns inapoi in orasul de beton si mirosuri.
Niciodata nu mi-a placut Costinestiul si mereu am spus ca e o statiune urata, din pricina celor 3 mari motive: tiganie, plaja si, mai ales, oameni. Dar in astea 2 zile mi-am intarit convingerea cum ca omul sfinteste locul, ca gotta keep on smiling, ca trebuie sa mergem si-n Delta, ca trebuie sa fac mai multe poze, ca tequila merge absolut oriunde, ca minimalul nu se mai aude daca esti suficient de beat, ca e chiar odihnitor sa dormi putin - atunci cand te simti bine, ca marea chiar te cheama la ea, ca e intaritor sa faci chestii frumoase, ca mi-e dor si ca nu mai vreau libertate fara el, ca avem o varsta frumoasa foc, ca e sanatos si deosebit de important s-o simtim ...

Mie mi-a placut la mare. : )

8 alarm clocks:

Criss Tina said...

Miez mic si fericit ce esti! :P. Din vina ta terorizez acum populatia timisoarei sa se mute pe plaja cateva zile. Mi-ai facut o pofta de soare si de leneveala cum rar gasesti. Well...miss u si poate ne vedem la o tequila mica pe plaja. Dar nu la costinesti. undeva unde oamenii sunt mai...oameni poate. Pup u sweet de pe betoane

Miezu` said...

anul asta nu mai prind mare, duminica plec pt o luna la Munchen si pe urma ma apuc de muncit la noul job, azi m-au anuntat ca treaba este treaba! :D
sa te duci, sa faci baie dimineata, dupa ce rasare soarele... genial...
pupz

Mama lu' Masha si Sasha said...

cand mergeam cu cortul asa imi incepeam fiecare zi,urma apoi cafeluta bauta tot pe plaja...pacat ca acum ma duc tot la betoane,dar asta e,am alte obligatii.
si ti-a fost dor de el,ai?

:)

bup pe basca

Stefan said...

pfua

Miezu` said...

da, si eu am zis la fel.

Miezu` said...

ps: vreau sa-ti citesc blogul in continuare, daca permiti. ms.

Anonymous said...

esti frumoasa....

Miezu` said...

sunt rasfatata... :)

Template by:

Free Blog Templates