July 16, 2007

Tata, licenta si frica.

Stiu, videoclipul nu e nou. Dar l-am revazut astazi si m-a rascolit un pic pe interior. De obicei, cand postez un videoclip am cate ceva de comentat. La asta, insa, o sa pot sa ma gandesc doar de ce sunt copii care fac versuri gen „Sunt fericita, iubitul meu m-a parasit, sunt libera, in sfarsit”. De ce nu deschid din suflet sa faca ... asa ceva:


Timpuri Noi - Tata


Maine la 12 am examenul scris. Mi-e frica, recunosc. Am invatat ca un catar si mi-e teama de emotie, de caldura, de locul din banca, de supraveghetori, de intrebarile ciudate, de cum o sa raman fara aer. Mi-e teama sa nu dezamagesc. Sa nu ii dezamagesc pe ai mei.
Sper ca va place videoclipul si ca va pretuiti parintii.

8 alarm clocks:

Anonymous said...

bafta multa litl one!
O sa faci bine...putina incredere :)
:*:*:*:*

Miezu` said...

of, merci :*

Anonymous said...

Uuu,Adrian Pintea...:( Sunt persoane care n-au cui sa zica "tata".
Dont worry,o sa fie bine;)javascript:void(0)
Publish Your Comment

Miezu` said...

stiu ca sunt, tocmai de asta ar trebui ca cei care au cui, sa stie sa pretuiasca.
multumesc, straine. :)

EzQ said...

Superb Miezolino, iti tin pumnii! ...Uuuu mama...

Raluca M. said...

Bafta!
(asta ptr a sti ca te citesc si aici)

Miezu` said...

multumesc oamenilor! :*

Rrarresh said...

E deosebita melodia..''atunci m-a chemat el sa-l duc pe cel din urma drum...' :| Si clipul asisderea..:)

Template by:

Free Blog Templates