July 20, 2007

Vacanta, deci.

Gata.
Am dat licenta, am dat si demisie.
Asta este prima mea zi de vacanta adevarata, dupa 4 ani de facultate, comasati cu 3 ani de serviciu.
Am planuri de huzureala pana in septembrie si mi-am asigurat din timp finantele, asa ca inca nu imi doresc job nou. Vreau sa respir putin si apoi sa ma apuc sa traiesc ... cum traiesc oamenii mari [that sounds kinda sad, not to mention scary ca dracul].
Voua va urez serviciu usor, spor la invatat, bafta la licenta, vacanta placuta, concediu simpatic, canicula de treaba, in fine, dupa posibilitatile fiecaruia.
Cheers!

5 alarm clocks:

Nelutu said...

k thx

Miezu` said...

cu foarte multa placere :D

Mama lu' Masha si Sasha said...

iti zic eu cum e sa traiesti ca omul mare:

te trezesti la 7,te speli,te imbraci,bei in fuga o cafea,pleci la munca.pe drum,daca iei metroul,faci baie de sudoare,in ratb la fel la ora aia matinala,si nici cu masina in traficul de dimineata nu e mai bine.
ajungi la servici unde...evident,muncesti.ai cativa colegi simpatici,daca ai noroc,in rest hiene care abia asteapta sa faci un pas gresit ca sa strige "uite ce face si asta noua!".
dupa 9 ore de munca se face ora de plecat acasa,insa inca ai tavita de intrari plina si zici ca ar fi bine sa mai rezolvi din ele...se face cam opt seara si te indrepti sleita spre casa.
acasa,iti faci un dus,mananci ceva,pierzi putin vremea pe messenger,apoi te bagi in pat.e deja ora 11 si maine la 7 trebuie sa fii iar in picioare...

dar,hei...nu-i asa,ramane week -endul!
fii atenta ca nu am pus in povestea asta sotul si plodul pe care le-am eu in dotare.

sa ti priasca bungee jumpingul ala,o sa ai nevoie de amintirile astea cand o sa lucrezi...


ti pup!

Miezu` said...

ehe, don`t I know ca e monoton... dar o sa fie bine, asa zic mereu. :)
vorba poetului, capul sus si p`eptu`-nainte! :D

Mama lu' Masha si Sasha said...

da,capu sus si mucii in pept,ca eu una ajungeam aproape zilnic cu nervii in batista cand m-am angajat,si ma stii...nu sunt deloc genul de copil rasfatat si slab de inger.dar e greu sa supravietuiesti ,ma refer la un job adevarat,intr-o companie mare,cu oameni de toate varstele si experientele,cu obligatii si responsabilitati serioase...
nu spun ca e peste tot la fel,dar nu e roz,stii si tu ca doar ai mai lucrat oricum.iti urez sa castigi macar mai bine decat castig eu,ca si asta e naspa...cand te duci la bancomat si vezi cel mult 3 cifre in sold...e frustrant.
si cu monotonia,ideal e sa te muti singura sau cu cineva,o colega,iubitul,sa iti iei viata pe cont propriu la modul real.si atunci o sa vezi ca nu e chiar asa monotonie;)
cius!

Template by:

Free Blog Templates