July 12, 2007

Lejer, de vara. She`s hot ca dracul!

Ce voiam eu sa va spun este ca...
Lucram eu la grila 380 si ceva (dap, merge treaba :D) si aveam tv-ul deschis; am preferat sa inchid compul, atrage la multe chestii, certuri pe forumul facultatii, chat inutil pe mess, pierdut timp aiurea, etc.
Si la un moment dat aud voce de Beyonce si vad video nou. Bai nene, femeia asta arata din ce in ce mai bine. Deci cum e in videou` asta, omfg cat de buna poa` sa fie, ca exact asa am si zis cand am vazut-o. Am dat dracului licenta si invatatul si m-am uitat pana la sfarsit. Here goes:

Beyonce – Green Light


Multumesc lui Rares pt indrumarea cu pusu` videoului pe net. : )

1 alarm clocks:

Mama lu' Masha si Sasha said...

of...ce te-am invatat???o fata nu poate spune niciodata despre alta fata "omg,cat de buna poa sa fie,arata din ce in ce mai bine".vrei sa te dai de gol...???

Template by:

Free Blog Templates