July 12, 2007

Un mare pilaf.

Bine ca-i cheama p-aia de la tribuna sa isi ia abonamente. De la toate tribunele, fotolii, canapele, comode, coltzare, scaune din scame si-alte d-astea. Ca noi ne-am rupt plamanii in peluza pe soare si pe frig, prin ploaie de seminte si flegme de la aia de deasupra si poate nu suntem toti la fel si meritam sa stam in peluza aia, da-l doare-n cur p-ala de-a gandit strategia cu abonamentele. Si nicio problema, galeriile pe care le vrea Gigi departe o sa-si ia si la tribuna a doua, ca sunt bajeti de bajeti si se descurca ei.
Un mare pilaf cu maioneza. Huaaaaaaaa!!!

8 alarm clocks:

Rrarresh said...

Bip Steaua ! :D Nu-i echipa mai frumoasa si iubita ca Rapid !!! :D:D:D

Miezu` said...

mda, mi-am dat eu seama ca rraiala aia a ata nu poate sa vina de la ceva bun! :))

Anonymous said...

iubiti-va echipa...pentru palmares??? aaa nope :-s....atunci pentru conducatori ...aaa....nooo....:-?pentru publicul minunat care nu se vede in intuneric....aaa...:)no that can't be it...pentruuuuu....cele 3 titluri in cei 84 de ani de existenta...that should be it. U MUST simply MUST be proud 4 that:>

Doua culori ce le ador ca heroina sunt cu mine pana mor...gandul imi sta doar la Steaua ..o singura echipa in inima mea :D

Miezu` said...

o, rares, ti-ai ales stelistele gresite cu care sa te ciondanesti :))

Rrarresh said...

citez: 'bla bla bla' :):):)

Rrarresh said...

kishcutia, nu stiu cum sa-ti spun, dar..nu e frumos ce faci :) Chiar ieri am trecut prin Ghencea si...pfuu..m-a izbit o duhoare.Intreband cativa localnici, am aflat de unde venea...

Anonymous said...

batea vantu din giulesti?

Rrarresh said...

nu :) But nice line ! :)

Template by:

Free Blog Templates