November 09, 2010

such a sucker

Mie nu-mi plac prajiturile de cofetarie. Nici dupa alea facute in casa nu ma prea omor.
Mananc dulciuri, ce-ati innebunit, dar sa fie sub forma de ciocolata sau inghetata.

Eu am lucrat aproape 3 ani intr-un mediu in care se dadeau prajituri de cofetarie cu aproape orice ocazie posibila, la aniversari, la sfinti, la credite acordate [:))], la nastere copil, cumparare masina, cumparare casa, plecare. O colega a dat si pentru ca a venit, unul din baieti a pacalit-o ca asa se face, deci fata s-a conformat [saluuuuut, Marasesti! :D]. Asa ca 3 ani de zile am stat si m-am uitat la altii cum se indoapa cu prajituri, in timp ce savuram cate-un pahar cu suc si tot nu m-am convins sa mananc prajituri.

Dar de cateva luni, la mine in cartier s-a deschis o cofetarie de unde ia mama prajituri. Lor le plac chestiile astea, cremsnit, amandine, savarine, tarte cu fructe, eclere, ma rog, d'astea. Intr-o zi am avut o zi buna de tot la noul serviciu si m-am oprit sa le cumpar prajituri, ca sa se bucure si ei odata cu bucuria mea.
Si de atunci ma tot duc sa cumpar prajituri, desi mie nu-mi plac. Am eu insa un motiv.
Ma duc de dragul tipei care serveste. Toate prajiturile, placintele, saratelele si torturile sunt facute cu mana ei, impreuna cu mama ei. Tatal ei se ocupa de aprovizionare, in timp ce sotul ei face distributie.
Deci, pe langa faptul ca ajut o afacere de familie, asa cum mi-ar placea sa am si eu impreuna cu talentatii mei parinti ... I'm such a sucker for client service. :)

4 alarm clocks:

Anonymous said...

http://gizmodo.com/5685499/were-running-out-of-chocolate

Tr0jan said...

http://gizmodo.com/5685499/were-running-out-of-chocolate

Miezu` said...

jmekerule :))

Tr0jan said...

Ai dreptate, chiar as cumpara de la cofetaria asta datorita tipei, care o ajuta pe mama ei. In fact, i just did

Template by:

Free Blog Templates