November 02, 2010

newsflash

Am acest dar de a constientiza putin cate putin ceea ce ma face fericita.
Uneori renunt la a castiga pentru a-i lasa pe alti oameni sa se simta sus. Pentru ca imi dau seama ca desi pot sa fac absolut orice imi pun in minte, de fapt nu imi doresc sa fiu prima absolut mereu. Sa stau in umbra unui om fericit, uneori imi surade mai mult decat sa fiu singura in bataia reflectoarelor, pentru ca nici pana acum nu am reusit sa ma desprind de ideea de animal de haita.
E frumos sa fii primul, dar atat timp cat stiu ca pot, o sa-mi las vointa sa se joace, iar rezultatul experimentului va fi si mai frumos.

E uimitor cat de slabi sunt oamenii care ... in episodul urmator sau poate niciodata, pentru ca cine sunt eu ca sa spun povesti din astea? :)

4 alarm clocks:

Coyote said...

S-a intamplat ceva cu template-ul tau.

SI

Mi-e dor de tine.

Miezu` said...

Am vazut :(
si
Mark comment as spam : ))))))


>:D<

ZUGRAVU said...

Ce frumos graiesti dumitale! :)

Miezu` said...

o joaca :)

Template by:

Free Blog Templates