November 20, 2010

Guma de mestecat

Au aparut la TV reclamele la anvelopele de iarna.
Vorbeam astazi cu un coleg mai in varsta despre crimele raportate prin anumite zone ale tarii. Copii ucisi in mod suspect si gasiti prin diverse locuri, gen sub un pod, pe un camp.
Domnul cu care am discutat mi-a spus, din surse bine informate, ca e o diversiune. Zice ca avand in vedere ca Politia neaga si ca stirile apar online, e clar ca cineva face un experiment. Creaza psihoza pe timp de criza, e vreunul care probabil scrie o carte despre psihoza-n criza. Nu exclud ideea, mie imi plac teoriile despre conspiratii, doar mi-ar fi placut sa fiu spion.
O alta varianta, a mea, ar fi ca se scot cacaturi [scuzati-mi italiana] d'astea ca sa ne fie distrata atentia de la toate mizeriile politice.
Asa ca revenind la prima propozitie, am auzit ca firmele care comercializeaza anvelope sunt, nu toate, dar multe, foarte multe sunt ale PD-L-ului.
Si-acum, tobe, surle si trambite si mana sus pt cine-si doreste sa mai ucidem online niste copii.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates