November 13, 2010

music in their veins

Mi-e foarte greu sa cred ca un om se poate plictisi de 85 GB de muzica.

Stiu ca nu i-am dat toate sansele de care dispuneam, stiu ca poate nu am lasat-o sa-mi dea ce are ea mai bun, stiu ca nu i-am ascultat fiecare kilo din acei 85GB ... dar simt ca Winamp-ul meu ma detesta. Si ca Shuffle-ul e pur si simplu un cretin, a luat-o razna. Nici daca selectez pe genuri nu ne mai intelegem. :((
So, darling, there comes a moment in our lives when we must walk on separate paths. Momentul ala se desfasoara acum. O mut pe toata pe hdd-ul extern si pe urma incep sa sterg de pe laptop. Pastrez numai ce inca ma face sa tresalt, amintirile [ma chinuiesc], iubirile, momentele in care ne-am plimbat pe faleze, pe munte, pe zambete.

Si pe urma o sa fiu libera [la mare]! : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates