November 30, 2010

scopul scuza, pardon ... where there is a means ... : )

Anul asta inca nu a ajuns la final, dar eu deja incep sa-i conturez o semi-analiza.

Stiti bancul ala cu loteria? Ei bine, eu nu stiu sa vi-l reproduc, dar am retinut morala: nu cumperi bilet, n-ai sanse de castig.

Anul asta nu stiu ce m-a apucat, dar am participat la tot felul de concursuri. Am participat si anul trecut si am reusit sa inving sistemul sau cel putin asta a fost satisfactia mea, cand am realizat ca am reusit sa adun 9.000 de voturi de la foarte multi oameni pe care nici nu ii cunosteam. N-am castigat premiul pus in joc, pentru ca organizatorii nu s-au tinut de cuvant. Dar cui ii pasa, eu sunt o idealista si m-am distrat al dracului de tare, chiar si daca nu pun la socoteala adrenaline rush-ul care m-a guvernat de cand am realizat ca pot s-o fac. :)
Dar anul asta am mai si castigat chestii palpabile. Ba un training despre asertivitate, ba o excursie de 4 zile la Sibiu ... Si-am prins gustul. Acum astept rezultatul la un concurs foto si la unul care ofera drept premiu o invitatie la o conferinta pe finante. Mi-ar fi placut sa merg la TEDx, dar n-am putut dpdv financiar... Poate data viitoare o persoana se va gasi sa sugereze organizatorilor sa puna in joc niste invitatii. : ))
De curand am semi-testat provocarea de a scrie saptamanal in spatiul online al unui om cu o vizibilitate ceva mai mare decat are MdeMiez. Ideea e ca acest om vrea sa dea ocazia si altor omuleti, bloggeristi si care au ceva de spus, sa fie cititi de mai multe perechi de ochi si ochelari si care ar putea sa-si traga ceva bun din seva gandurilor mele. Dar desi as vrea sa fac asta, sunt al dracului de timida. : ) Cum sa ii invat eu pe altii ce sa faca. Si cum sa scriu eu la comanda ... cand unul dintre motivele pentru care mi-am pastrat blogul fara publicitate, fara link exchange, etc, este tocmai libertatea faptului ca este singura chestie din lume pe care, desi o impartasesc cu oricine, totusi o simt ca este a mea si numai a mea. Si a lui Google, dar ne place la nebunie de Google. Vreau sa lucrez la Google. Pleaaaaaaase, Google, me, me, take me! : )))) Gata, there, there, ne potolim. Dar reconfigurez morala povestii:

Daca iti doresti ceva, intinde mana si apuca-te de el, ca cine stie, poate totusi nu-ti scapa printre degete. : )

PS [semi-unrelated]: are mama un vorba... Pai alege, ori cu Ana ori cu Liza, nu se poate cu analiza. : )

Later edit: am castigat concursul foto! :)

4 alarm clocks:

Coyote said...

Ba se poate, vezi blogul meu. O Ana și multe, multe Lize.

Și ai mai câștigat ceva, anul ăsta. Pentru că ai cumpărat un bilet acum mult, mult timp, cu ajutorul principiului tău "ești om cu mine, sunt om cu tine".

Miezu: playing her cards right since 1984!

Miezu` said...

cum iti permiti sa-mi publici varsta? :)))

Coyote said...

Umm... Și tu m-ai desconspirat pe blogul meu, așa că suntem chit.

Miezu` said...

bai, am castigat concursul foto :)))))

Template by:

Free Blog Templates