November 18, 2010

ce-asfaceACUM

Acum 2 ani si jumatate am fost cu Stef si Mireille in Venetia. Fix ca pupezele, 3 fete cucuiete si singure pt aproape o saptamana in cel mai romantic [si mirositor] oras al lumii; dupa Paris, ovias.
Atunci am zis si mi-am promis ceva. Si n-am zis datorita, pardon, din cauza lor ... care nu m-au lasat decat intr-o singura seara sa ma bucur de-o semi bauta cu sampanie de fragute si de-un pic de leneveala, pt ca in rest m-au plimbat de m-am intors si mai obosita decat la plecarea in concediu - ce ranchiunoasa sunt, stiu, n-o sa va uit, NICIODATA! : )))
Am zis eu asa, ca nu m-as mai duce si a doua oara intr-un loc deja vizitat, ca sa apuc sa vad cat mai multe. Dar adevarul e ca m-as mai duce o saptamana la ski in Kaprun.
Asta as face acum, as merge la ski in Kaprun. : ) Sa iau 2 telegondole, o telecabina si un funicular ca sa ajung in varful ghetarului la 3.000 m, de unde sa coboram pe skiuri : ) Sa ne trezim dimineata [sacrificii care trebuie facute], sa skiem, apoi sa venim acasa, unde sa mancam supa la plic, sa jucam carti si sa ne punem porecle interminabile, pt care daca nu le retinem sa fim nevoiti sa facem flotari sau genoflexiuni [multumesc, mama, pt memoria mea foarte buna : )))]. Apoi sa dormim al dracului de bine.

Vremea in Bucuresti e semi-calma. Maine plec la Sibiu, sa vedem, sa vedem, sa vedem ... ce-o sa iaa-aaa-sa. : )

3 alarm clocks:

Coyote said...

Dar Les Crosets nu serveşti?

Miezu` said...

acolo era sa-mi las niste dinti. feelingul asta nu se compara cu supa la plic si genoflexiunile dupa 4 zile de ski :)))

Coyote said...

Nothing compares to... that. Asa e.

Template by:

Free Blog Templates