May 04, 2009

To do list: feeling good

Am o stare destul de proastă, dar vreau s-o depăşesc; sunt convinsă că e o chestie de moment, bazată pe foarte multă oboseală şi n-are rost să mă apuc să mut munți de dragul împlinirii spirituale. Sunt plină de spirite până peste cap [don`t mind me, v-am spus că-s cu dosul pe tavan]. Eu măcar am voință. Mă urcă pe tavan oamenii fără voință.

Astfel, m-am pus pe gândit la ce m-ar putea face să mă simt mai bine. Aş încerca nişte shopping. Din nefericire, abia am luat salariul, am luat nişte chestii de femei, am plătit nişte facturi, ne-am luat camera foto, am fost în Vamă : ) … se şi duse …
[de când m-am apucat de scris mi-a mai trecut, am stat să aranjez nişte muzică frumoasă pe ipod şi parcă mi-am mai revenit : )]

Că veni vorba de muzică şi ipod, chestii care îmi crează plăcere, adică, cred că m-ar ajuta dacă aş face o listă cu acele lucruri care mă fac să mă simt mai bine. Faptul că momentam am o lene soră cu cine vrea ea, duce la nepunerea în funcțiune a acestor lucruri, dar e bine de ştiut că la nevoie şi chef se pot utiliza.

Acestea fiind zise, în dezordinea numerelor de pe tricouri…
- Ipod-ul pliiin ochi cu muzică fină şi faină;
- Înghețata mâncată direct din găleata aia în care se ambalează;
- Oamenii frumoşi împreună;
- Pauza de prânz când apuc s-o zbughesc în curtea Mănăstirii de lângă serviciu;
- Plimbatul cu bicicleta, căşti în urechi şi cel mult 26 grade afară;
- Mâncarea făcută de mama;
- Cerealele Fitness, dar alea cu ciocolată, nu alea de regim :D;
- Latte macchiato dulce, de la Burger King, merci Pishku pt pont :*;
- Meniul Whopper, tot de la Burger King, nu, Ursule, ai prietenă, ştii că n-ai voie să mănânci : )) [long story cu replica asta cu prietena : ))];
- Dormitul dimineața până la 10 jumate, adică să nu fie nici prea devreme, dar nici prea târziu;
- Mâncatul în pat, înainte de culcare, preferabil fructe zemoase, curățate şi feliate, de băgat direct în gură, în timp ce mă uit la un serial comedy / romance / animation, deci ceva uşor, cu episoade de 20 min;
- Hainele colorate şi lejere, şi, când îşi au locul, costumele business;
- Plimbările prin parc cu oameni pe care nu i-am mai văzut de mult;
- Mersul pe jos, km întregi, dacă sunt încălțată comod;
- Prietenii despre care am impresia că ştiu foarte puține, dar care make my day:
Codrutz: dar stii ca platesti multicel la vama, nu?
MiezuRau: tva ul se aplica doar la peste 150 eur
MiezuRau: vama se plateste oricum
Codrutz: u smart
MiezuRau: 12%
MiezuRau: geez, lucrez cu cifre si bani, IT`s MY LIFE
Codrutz: http://www.youtube.com/watch?v=Lcy7g05AbC0
MiezuRau: dr alban, vai : ))
Codrutz: stii ca aveam de ales
Codrutz: intre no doubt si bon jovi
Codrutz: but this is funnier
- Cadourile în dulciuri :D;
- Statul la soare, pe plajă, pe o bancă, piatră, pământ, soare să fie;
- Răsfățul – de primit de la alții, de făcut oricum : ));
- Fotografiile pline de culori şi forme;
- Liniştea atunci când o cer.

Feeling better sau, cum ar spune clasica doamnă Nina Simone…

Nina Simone - Feeling Good

Probabil e a țânşpea oară când pun melodia asta pe blog. Pentru că merită!


PS: apropos de bloguri şi de împrăştierea asta de intimități pe care o fac eu aici in văzul tuturor, azi am primit un banc de la profu` de info:
“La biserică, preotul se întâlneşte cu un tânăr enoriaş:
- Ce te aduce la biserică, Ioane?
- Iaca, am venit să mă spovedesc.
- Nu-i nevoie, ţi-am citit blogul...”


Sărutmana! :D

2 alarm clocks:

Mihai said...

asta-i lista compusa, mai degraba "to have" decat "to do".
daca mananci in pat trebuie sa te speli pe dinti, deci tot te mai scoli.
am impresia ca tva si tv sunt invers, tva platesti oricum.

Miezu` said...

ce ne-am face noi cu totii fara rigurozitatile tale? 8->

:)

revenind la seriozitati, sa zicem ca lista asta e un ceva mai lung:
"I`m so glad I`m aware of what I`m having so that, when in need, I quickly grab one of these tools and start smiling again"

Template by:

Free Blog Templates