May 15, 2009

Actually, THIS is the life!

Am fost. Nu mi-a plăcut. Am băut un breezer lime, răcoritor şi bun şi pe urmă am pus iar botul pe Jagermeister, deşi a doua zi după Revelion am zis că niciodată nu mai pun pe limbă, la cât de repede m-a doborât jumătatea de sticlă de 1L băut ca pe apă, cald. Oricum, azi l-am comandat energy, ca să îi mai taie din gust.
La Suburbia, surprize – stupize, nu mi-a plăcut. Cred că n-am fost singura care s-a gândit la danteluri fine şi fițe underground, m-am uitat nițel la moace şi parcă ceva nu se lega. Prea multă abureală din asta de tineret, cum îi spuneți voi, funkiştii? Mhm, electro d`aia. Bă şi mie îmi place să dau din acelea, dar azi nu mă aşteptam la asta; poate e vina mea, mi-am creat aşteptări prea mari şi mi-am luat-o original.
Anywayz, pe urmă ne-am gândit să fim spontane, aşa că am luat-o pe Făgă şi-am dus-o la locul meu secret, unde am schimbat puțin foaia – de la danteluri şi d`astea am ajuns la … noi două şi-un meniu pui shanghai cu dublu-maioneză cu usturoi, mâncate în maşină, în fața Parcului Carol. That`s life. : )

Acum ascult nişte Pink Floyd, am uitat să închid muzica înainte de a pleca; şi uite cum din Parov Stelar, în ordine alfabetică, playlistul mic de pe ipod a ajuns la floid roz – care nu mă lasă deloc să dorm. Cred că mă ung pe suflet[e] … mă vindec de atâta electro. : )

Apropos de uns pe suflet, sper să vă placă poza. E facută în mod artistic – cu telefonul [poză de o calitate dubioasă, după cum ar spune unii ingineri :P]. E de la Steaua – Dinamo, de săptămâna trecută, nu-s prea fericită pentru rezultat şi desfăşurarea meciului, dar poza mi se pare genială.


Apropos de ingineri, să-mi trăiască, azi e ziua lui.
Să fii tu sănătos, că de iubit las` că am eu grijă [MULTĂ!!! :D]. : )


Ieri am avut un training despre Time Management; mi-am dat seama că am o manie, n-aveam nevoie de un curs ca să îmi organizez munca, mailul sau biroul – deşi zilele astea recunosc că m-au cam ajuns toate şi arată cam ca la turci – hârtii, pixuri, dosare, o pată de cafea, cana de ceai, magneți, digipass, stick usb, ipod, telefon, ochelari de soare, inele, brațară, ceas, bilete la concert, post-ituri scrise sau goale, de 12 nuanțe diferite, un pachet de şervețele umede, crema pentru mâini, un şervețel folosit şi alte chestii. :D
Cursul mi-a prins bine, m-a făcut să gândesc la câte ceva, ceea ce cred că asta presupune un curs, să rumegi şi pe urmă să aplici învățămintele, astfel că, mi-am promis să plec la 6 de acum încolo. Azi n-a mers, da` poate de mâine încolo ... ştiți voi… : )

Oricum, mă simt liberă. M-am gândit să vă spun şi vouă. Sunt liniştită şi fericită. Mereu e loc de mai bine, nu uit asta. Acum e ok, dar niciodată n-o să-mi permit să las dorința de evoluție la o parte. Tocmai pentru că sunt liberă. Niciun birou, manager, salariu, trafic, om nervos în metrou, ploaie, gunoi, absolut nimic şi nimeni nu mă leagă de aripi şi nu poate să distrugă voința pe care o am în momentul ăsta. Oricum sunt un om optimist de felul meu, dar pe măsură ce depăşesc piedicile care tot apar, parcă de atâtea ori mai puternică mă simt. Faptul că indiferent de problemele pe care le am reuşesc să văd partea plină a paharului şi să trag de mine să trec peste ele, REZOLVÂND şi NU AMÂNÂND, mi se pare că îmi conferă încredere în ceea ce am şi ştiu să fac cu resursele respective.
Ştiu că sună a scos din cărțile de autoeducare de pe rafturile unei librării, dar toate astea mă fac să simt că sunt liberă.
Feels great, THIS IS THE LIFE! : )

Apropos de cărți, mi se pare fantastic câte cărți există în librării, destinate femeilor – cărți despre nimic, sincer : ))) – şi cât de puține am găsit ieri la partea de logică. Erau vreo 2 de Sudoku [ha!] şi în rest, se plimba pe acolo alizeul de primavară – vară.
Mă rup în 2 oamenii care nu gândesc logic. Mi se pare că trăiesc fără coloană vertebrală. Fie la ei acolo, cum se spune.


Somn uşor, vă las cu floid roz, ca pentru oamenii bătrâni şi liberi. : )

Pink Floyd "Shine On You Crazy Diamond" Syd Barrett Tribute


Cius, o vineri frumoasă şi, încă o dată ...
Trăiască dom` inginer Urs, pentru că merită! : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates