May 04, 2009

Nu mai boci, CĂ CU mine nu-ți merge!

Mi-am dat seama!
Acum ştiu care e răspunsul la misterul care mă macină de câtva timp!

Cred că mulți oameni nu mă placE! Trăiesc cu impresia asta de ceva timp. Sunt prea veselă, oamenii serioşi sunt dezgustați de veselie.

Dar să ştiți că într-o zi acei dragi vouă, puțini la număr, pentru că ce om serios are în jurul lui mai mulți oameni decât are nevoie, da, o să vă îngroape în seriozitatea voastră, intr-un mormânt gol. Şi rece. Da` măcar pământul nu e vesel, puteți să stați liniştiți, puteti trăi fericiți! Ups, să mai faceți CE cu fericirea aia?

Iar am probleme cu oamenii din jurul meu. Cred că de fapt nu are nimeni nimic cu mine, doar că sunt eu un car de nervi şi îmi amplific dracii pe măsură ce trece timpul. Poate că cel mai inteligent lucru pe care l-ai putea face zilele astea ar fi să te fereşti de mine; dacă vii la mine să te plângi, s-ar putea să te iau la mişto şi să-ți spun sec că ar trebui să-ți mai trăieşti viața din când în când. Aşa că în loc să-ți plângi de milă mai bine ai pune dracului osu` la treabă, nu mai pierde vremea tuturor, pe a ta şi în niciun caz pe a mea!

2 alarm clocks:

Mihaela M said...

Sa nu te mai aud cu asa ceva!!!!!!!!! Ca nu te place lumea ca esti prea vesela!!!!! Sa sti ca m-ai suparat!!! Tu nu stii ca cine se aseamana se aduna???? Nu ai nevoie de oameni scortosi in jurul tau si nici de unii care sa se/sa iti planga de mila!!! Sa fii mereu asa cum te stiu ca ma urc pe maturoi si vin la tine. Clar??? Nu uita ca sunt mama si ma pricep la dat lectii:D. LOv ya!!

Miezu` said...

da ma, Mishule, stiu, da` nu toti oamenii sunt si gandesc la fel :)

Template by:

Free Blog Templates