May 06, 2009

Insomniile mele şi clişeistica bună

Nu pot să dorm.
O fi de la ziua incredibil de agitată pe care am avut-o – ciudat, dar cu cât alerg mai mult, parcă îmi creşte volumul de energie, în loc să scadă. O fi de la cele două cafele băute la 10 seara… : )
În fine, o fi şi de la discuția avută în seara asta. S-a întâmplat chiar după ce am scris blogul cu suferința. Nu-mi place să-mi văd oamenii din jur cu moace triste, cu atât mai puțin când altă dată erau cei care îmi puneau mie zâmbete pe față…

Am spus 2 mari clişee pe care încă le rumeg, în ideea de a le găsi argumentele care le transformă în clişee bune:
- Nu uita că greşelile pe care le faci se vor întoarce împotriva ta. Nu e frumos să ți se întâmple aşa, dar obiectiv vorbind, mi se pare corect – pe principiul “ce ție nu-ți place, nu fi, dracului, măgar să faci la alții”;
- Oamenii iartă, dar nu uită. Nu mi-am dorit să generalizez, nu-mi place să fac asta, dar pe urmă m-am gândit că şi asta e o chestie sănătoasă. E frumos să fii confortabil în relația cu un om, indiferent de tipul relaționării, dar e bine să fii mereu conştient de acea marjă de eroare care, la nevoie, îți poate conferi o mică plasă de siguranță.

Mă duc înapoi la somn; m-a speriat Codru nițel, în seara asta mi-a zis că el crede că se termină House. Dar eu nu-l cred, mai ales ca draga de Wiki a fost kind enough să îmi arate că Fox a programat încă o serie. :D

Somn plăcut sau bună dimineața! : )

2 alarm clocks:

LZ said...

Buna seara si o zi excelenta!

Miezu` said...

multumesc la fel

Template by:

Free Blog Templates