May 12, 2009

Les miserables

N-am mai scris pentru că n-am mai avut timp. Şi nici chef, sincer. Chef am avut, mint, creier odihnit n-am mai găsit pe nicăieri în ultimul timp.
Iar am o perioadă din aia când oftez des şi, cum mi-a spus un coleg, am eu botu` mare de obicei, da` acuma e aşa mare, mai mare decât tot sediul central.

În fine, iar sunt cu cartea în față, trec eu de examenul ăsta şi să moară veta [ce expresie, n-am mai auzit-o de mult : )))))))] de nu le-oi arăta eu cine-i cine.

Mood muzical:
Pentru ce-i mai bun în noi, să fie linişte, să fie ...

Frank Sinatra & Whole Bunch of Kids – High Hopes


Optimist. Îmi place cum râde :)

PS: zilele astea am vorbit cu Ursu` că atunci când în sfârşit vom reuşi să ne mutăm la casa noastră, o să mă lase să îmi iau tarantula mult dorită :D Robertino-care-a-auzit-că-vreau [vezi, ți-am schimbat porecla din ăla-care-le-strică-pe-toate : ))], a zis că are el un prieten care are pui şi mi-a trimis poză:

Make your pick, a? : ))) Oricum abia aştept! :D

7 alarm clocks:

kishcutia said...

may I just say....I'm never gonna visit :))

Miezu` said...

pai d`aia, ca tot bateai apropou` cu camera in plus :)))

Coyote said...

1) Best guy
2) Best car
3) Good job
4) Liniste
5) Oftezi???

Gaseste varianta gresita :)

Miezu` said...

oscilez intre doua variante, desi aia cu linistea cred ca primeaza

portos said...

sa'nteleg ca vrei s-o pui pe perete?!

Miezu` said...

n-o pun draga pe perete, ce-ai? :))

Coyote said...

"oscilez intre doua variante" ...

Ummm... ce zodie ziceai ca esti? :))

Template by:

Free Blog Templates