May 21, 2009

Biznis gras

Păzea, am pus de paranghelie!
De concediu în masă vor avea parte şefii noştri din partea staff-ului din diverse departamente ale Băncii, toți în perioada 1 – 7 Iulie 2009, când ne vom deplasa trupurile către Amsterdam, la Sensation White! :D

Dacă acum 2 luni ne rugam de oameni să cumpere cele 2 bilete pe care le aveam în plus, noi fiind deja 9, iată că acum aproape că ne-am făcut 18! :D Asta şi din cauza sau nu ştiu, să zicem datorită faptului că, deşi credeam că 8 din cele 11 bilete au fost anulate – au ăştia pe site un regulament cretin şi lung de vreo 3 pagini pe care l-am citit, evident, după ce am comandat… – uite că azi ne-am trezit cu aceste 8 bilete in plus, aşa că azi am pus de-o bişniță mică, aşa cum îi şade bine bancherului. : ))

Acestea fiind zise, după calculele şi rezervările mele, e posibil să mai am două, pe care trebuie să le dau rapid, ca să-i umplu băiatului cardul la loc cu cei aprox 600 EUR care i-au plecat în aer.
Anyone? : )

line-up Sensation White,
@ Amsterdam Arena,
3 Iulie 2009

Meet you there! :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates