September 09, 2008

RE: Testament

Dupa cum ii spuneam lui Mish, daca maine se termina lumea
- era o gluma facuta de unul la Comedy Central --> the end of the world is where a Starbucks is across the street from another Starbucks - presupun ca acum cineva a reusit sa faca asa ceva :))) -,
eu nu las nimic din ce-mi apartine nimanui, sa va construiti singuri daca tot ce e al meu se duce odata cu mine; recunosc, sunt atat de egoista incat nu ma intereseaza ce se intampla cu restul. :))
Dupa cum spunea azi Kish, copilul cu ochi blanzi si idei amagitor de cretine [desteapto, wuv u, btw :D], nu va faceti planuri decat pt urmatoarele ore; eu planificam cu Horica, Steguletz si cu ea o mare bere pt maine seara, da` ne-a taiat-o cu lumea care moare.

Eu astept sa vad ce se intampla. Oricum, acum e bine, se poate intampla orice ... at least I'm happy! :D

[Dupa cum iti spuneam, ranjesc tamp de cateva zile :)))]

5 alarm clocks:

Nelutu said...

In Montreal am vazut Starbucks la 30 de metri unul de celalalt. Daca murim maine, imi dau demisia si plec in muntzi.

Miezu` said...

daaca pleci, ia-ne si pe noi cu tine. dam o bere :))

portos said...

ce?? a venit 2012?!!! hai ma terminati cu d-astea ca stau prost cu inima, vreti sa moooor?

kishcutia said...

amagitor de cretine. HmMmMmM
is that a good thing? ai pus desteapto in paranteza sa compensezi pt faptu ca ai zis ca am idei amagitor de cretine sau era o completare a idee...i'm amagitor de confused...

Miezu` said...

"cretin" e un alint, lately :)

esti geniala, dar ai o leneeeeeeeeeeeeeeeee... gizas, rolling eyes, amagad, etc :P

Template by:

Free Blog Templates