September 08, 2008

Long time, no autumn

Cand spun ca sunt obosita, va spun ca vorbesc cat se poate de serios...

Azi, la serviciu, am luat calendarul de birou si cu multa tactica si mina unui pix Bic, mi-am colorat frumos fiecare patratica de weekend din aceasta vara. Cu mare drag va pot spune ca, din 14 weekenduri, doar 2 le-am petrecut in mirificul oras denumit Bucuresti.
Cu gandul la vara si cu oboseala acumulata in fiecare patratica de corp, va spun ca a venit toamna. Stiu, e poezia aia cu acopera-mi inima cu ceva ... acopera-mi inima cu o frunza, cu ce vrei tu, dar sa fie Greenday pe fundal... :)
Daca vara imi place sa ma zbengui si sa fug de acasa, sa merg cu masina si sa scot mana pe geam sa simt aerul cum pune piedica palmei mele ... toamna ma linistesc. Desi stiu ca o sa crap de frig, iarna vine mereu cu o anume caldura, vine cu liniste si cu acea stare de bine pe care mi-as dori ca mai multi oameni sa o poata simti.

It's been a hectic summer, dar Septembrie al meu s-a hotarat sa-mi reaminteasca gustul haios al toamnei traite frumos. My Urs is back. Wake me up when September ends ... si ... adu-mi aminte ca mereu e sezon toamna-iarna alaturi de tine. :)

4 alarm clocks:

Mihai said...

astea sunt urmele de cand ati facut sex pe nisip? :D

Miezu` said...

la vama vecheeeeeeeee, in urecheeeeeeeeeee :))

Anonymous said...

Mai, cum urme?

ne place toamna? :P

Miezu` said...

da, Crisule, noua mereu o sa ne placa toamna noastra ... :)

Template by:

Free Blog Templates