September 17, 2008

Peace & quietness required

Times like these call for music like this...

Yann Tiersen - live pe la Eurock, 2001


Daca inca se mai intreaba cineva, da, sunt dezamagita de meci.
Si ... maine ... nu o sa am vocea intreaga, iar colegul meu bolnavicios si grijuliu imi va oferi din nou un Paracetamol.

Pentru ca am fost la meci...

6 alarm clocks:

Coyote said...

Macar au luptat pana aproape de final... Asta e un mare progres, in ceea ce priveste starea lor de spirit. Mai sunt meciuri, we will have our revenge!

Miezu` said...

mie mi s-a parut ca nu li legat vreo pasa in mod civilizat.
e drept, nemtii erau niste animele comparativ cu ei, but still...

Coyote said...

Nu li s-a legat, dar cred ca asta a tinut mai mult de forta nemtilor decat de abilitatile lor.
Animale, roboti, cert este ca puteam sa avem macar un egal. Dar... asa e in fotbal.

Miezu` said...

de cand te uiti tu la fotbal? :)

Coyote said...

De cand jucam cu strainezi. Cand jucam intre noi, nu sunt suficient de motivat. :D

De cand iti place tie viteza? :))

Miezu` said...

viteza? de cand am incredere in sofer. :)

Template by:

Free Blog Templates