September 14, 2008

Baie in mare pe 1 Mai? Desigur, pe 13 septembrie!

Ce vara... :)
Am inceput-o aventuros, am continuat-o tot la fel, am amagit niste gandacei si niste fluturasi, am suras jmen la fiecare pas. Eu m-am distrat, nu stiu ce-ati facut voi; am facut-o atat de tare, incat aseara am adormit la 9, iar dupa 15 ore inca dormeam...

Am inceput cam prin aprilie sa simt ca e vara.
M-am simtit libera si desprinsa de legaturi, am luat viata din nou la numarat si am gustat din ea cat am putut...
A avut gust de tequila, lamaie si sare, sare de mare, sare de pe piele de baiat fain, whiskey si cola, apa de ploaie, furtuna de idei si discutii la rasarit de soare, oameni frumosi carora le-am studiat fiecare detaliu si i-am savurat pe deplin, lacrimi de tristete si pe urma de bucurie, rimel amestecat pe zambet, filme la cinema, escapade cu fetele, topless, paturi multe, plaja de Mamaia si pe urma de Vama, fitze si libertate, viteza pe autostrada, serpentine, rau de masina, gadilat in fan, frig si canicula, concerte, senzatie de vertij, dureri de cap, mahmureala, rasete la kilogram, oameni, oameni, oameni, Doamne, atat de multi oameni, cat de libera m-am putut simti, wake me up when September ends, my baby is back, multumesc celor doi pasageri pt momentele de vara furnizate in lunile astea, Venetia, Nessebar, Mamaia*4, Poiana Brasov, Vama Veche*3, Sibiu, Brasov, Sighisoara, Bran, Predeal*2, Busteni, Costinesti, Cheile Gradistei, Paltinis, muzica, multa muzica, Bestfest, Massive Attack, Sis, dnb, jazz, prieteni vechi, lume "De cartier", colegi de serviciu, prieteni noi, legaturi noi, cuvinte multe, incredere, narcisism, I simply don't give a fuck [:))], just enjoyed this piece of life... :)

Peshay & Co-Ordinate - You Got Me Burning


Gata, de maine avem treaba!
Avem scoala de soferi de terminat, masina de cumparat [intai bani de furat din banca :))], masterat de organizat cu dizertatie, si serviciu de organizat, stiu eu cum e toamna, toata lumea are deadlineuri de indeplinit pe ultima suta de m, deci... avem treaba!

O toamna placuta, dragilor si... nu uitati ...
Profitabilitatea isi merita distractia! :)

4 alarm clocks:

portos said...

... sau cu alte cuvinte capu' la fund, pauza s-a terminat... din pacate asa e, o minune nu tine decit 3 zile.

Miezu` said...

3 zile sau 3 luni, ca in cazul meu :)

Coyote said...

Cum mah pasageri? Ca tu stai mereu pe scaunul din dreapta! Cand o sa iti iei carnetul, mai merge, pana atunci eu zic ca denumirea corecta ar fi piloti :D Sau cum zice moldoveanul, chiloti :))

Bafta la dizertatie!

Miezu` said...

"pasageri" will do just fine :)

Template by:

Free Blog Templates