September 20, 2008

Andante, copila!

Cu pasi repezi si in cuvintele mele mici si suple, va anunt cu durere in glas [de la atata urlat :D, pt ...] ca am fost la concertul lui Snoop si ... mi-a placut extrem de mult, m-am simtit ca in primul an de facultate, mi-e dor de Blue si de dansurile incinse pe ritmuri de repareala-ghenxtareala si de oamenii cu care inca beam bere, pt ca taria era scumpa in club, iar mie sticla de Unirea ascunsa la coltul Daciei parcate la Kenvelo nu imi facea bine la stomac [pt ca era rece].

Va mai anunt pe aceasta cale ca imi doresc din tot sufletul sa reusesc sa imi indeplinesc menirea in viata, aceea de a ajuta oameni multi prin terapiile mele complementare, haioase, jucause si cu substanta de lemn fin ...
Lemn fin al podelelor zgaltaite de adidasi zglobii, ritmuri si beat-uri de RnB, micuta mea scoala de streetdance, micul meu club ... de la etajele 1-4!!! :D

Mami, cand o sa fiu mare, o sa invat oamenii sa fie fericiti prin orice metoda as avea la dispozitie ... :)

5 alarm clocks:

George Colang said...

snoop?

Qr said...

a fost giga mega Snoop :). Bafta multa cu terapiile...u'z gonna need it! :))

Anonymous said...

Oooh, c'mon! Cand Pestele e in cuib? Get real.

Miezu` said...

nu stii tu sa apreciezi. ai uitat ce pantaloni aveai pe tine cand te-am cunoscut. a, inca porti? :))
snoop e jmen la facut showuri. pe cuvant de Miez. :)

vicusnovus said...

Mami, cand o sa fiu mare, o sa invat oamenii sa fie fericiti prin orice metoda as avea la dispozitie ... :)

"Trebuie sa devii tu insuti schimbarea pe care o doresti in lume." – Mahatma Ghandi

Template by:

Free Blog Templates