September 23, 2008

Anotimpurile veseliei noastre

V-am mai spus ca-mi place toamna?
Pe langa faptul ca e un anotimp care imi induce o calduroasa stare de, well... lene :), e si un anotimp care ma hraneste cu toooot ce are ea mai bun.
Nuci, struguri, scoala, prieteni intorsi din concedii, prieteni noi, munca muuulta de tot [that really makes me feel useful :D], zacusca, meciuri de Champions League, racoare, ciorba de cartofi si ceapa rosie, costume ale caror sacouri le pot purta din nou fara sa-mi fie cald, cald, foarte cald [hihihi], ciorapi negri [eheee... :)], concerte de jazz, din nou baruri, pt ca terasele sunt prea deschise pt ideea mea de stat la un pahar de vorba, frunze pe jos, vant si soare mai lesinat...
It feels good. :)

Muzica, nu zgomot!

Vama Veche - Primavara [deh :)]

1 alarm clocks:

Unknown said...

In sfarsit cineva care intelege frumsetea frigului tomnatic/primavaratic!

Enjoy!

Template by:

Free Blog Templates