September 25, 2008

Let's all get drunk... erm, dance 2night...

Sooooooooo happy!
De vreo 2 saptamani ma tot gandesc la un loc in care sa dansam din nou RnB si Hipap, ca in vremurile bune ale tineretii mele. :D
Ei bine, azi am primit un mass cu un link. Mai citesc massuri, sa stiti, cine stie ce chestie mai aflu, vorba aia, informatia... mama interesului. :P

Azi am aflat ca va lua nastere...

Dance Poison

Petrecere Hip Hop R&B

Petrecere in fiecare joi seara, 20.00 - CLUB METROPOLIS

PRIMUL PARTY: JOI, 9 OCTOMBRIE - 20.00


Detalii de la 3c events.

Moaaaaaaaaa`!!!!

3 alarm clocks:

Qr said...

uuuu....goodie :D

Anonymous said...

buna..:D

raspunde la salut pe blogul meu. vreau id tau sa discutam cva :)

Miezu` said...

salut, blogul tau nu se incarca.
am adresa de mail postata la contact, scrie-mi acolo

Template by:

Free Blog Templates