September 20, 2008

Newsflash!

Era o reclama la o masinuta din asta pt femei, ceva cu don't call me baby, spune-mi masina anului... [Fiat Panda, stiu :P] ... whatever... Pt ca masina anului 2008 in lume, whatever, este ... nush, stiu doar ca mie imi place sa ii zic asa:
Mazda 2, motor de 1.3/86CP/echipare TE Plus, culoare Gri Metropolitan [pt ca verde ... well ... au toate muierile... :))] aka "soon-to-be-mine-:D".




Azi am dat o tura pe la baietii de la BDT si ne-am inteles ca in 2 saptamani sa am minunatia in fata casei.
Come home, baby! :)

11 alarm clocks:

Coyote said...

S-o stapanesti curata :D

Si sa faci ceva cu teava aia de esapament. Ce faci, o mai decorezi cu buruieni?

Coyote said...

Heeei, parca arata cunoscut culoarea asta! :D

Miezu` said...

merci
am gasit solutia pt teava, "stie" bajetzii
si culoarea, da, e un Rc, un Ceed si o sa mai fie si o Mazdutza. :)

oricum, gri-ul meu e cel mai tare :))

Miezu` said...

PS: buruienile erau pt caterinca, daca era verde, dar cum gri-ul imprima o nota de seriozitate, nu mai pun.
scriu doar "spitfire" si deduceti voi "`cause U know that I can" :))

kishcutia said...

La multi...kilometri. Si nu la ora :)

Miezu` said...

tenchiu, tenchiu :D

Unknown said...

so...should we fear you?:D

Anonymous said...

Uuu! Mitul devine realitate. Congrats Miezulin, s-o stapanesti sanatoasa, sa nu ii schimbi curbele caroseriei, si sa ai mai multa imaginatie coloristica next time (Ce s-a intamplat cu verdele?! Grew up? :P)

P.S.: Astept invitatie de ride :D

Miezu` said...

o sa plangi cand o sa vezi ce misto e culoarea. crede-ma, revin, pe cuvant de Miez[ulin!]. sport is the word. :D
iar verdele, am explicat, deja sunt prea multe in oras. mi-a zis baiatul de la BDT ca e cea mai cumparata culoare, numai de catre femei. nu, merci :))

Miezu` said...

PS, ezule, nici mie nu mi-e rusine cu cee`d-ul tau plin de mustar :)))))))))))))

kishcutia said...

mustaru lu ezu ruleaza :D

Template by:

Free Blog Templates