September 17, 2008

Prostie = bwahahahahaaaaa! Da, da.

Stiu ca am mai spus ca ma enerveaza oamenii care se pierd in detalii, dar simt nevoia sa revin si sa spun ca:
MA ENERVEAZA OAMENII CARE SE PIERD IN DETALII.
Si mie imi plac detaliile. Si eu am conceptia ca viata e facuta din detalii, ca e ca un borcan plin de pietricele mici. Si eu ma amuz cand vad cum ceva mic poate produce o schimbare atat de importanta.
Dar s-o lasam dracului de viata, cat timp avem la dispozitie sa respiram nimicuri? Nu e obositor sa te opresti asupra fiecaruia si sa il despici in 16?

In fine, am simtit nevoia sa adaug asta pt ca ma simt lezata de anumite chestiuni si cred ca mi-a intrat sistemul de auto-aparare la mijloc. Cu alte cuvinte:
My inner voice salutes you: fuck ... OFF! Si, bineinteles, have a wun'ful life!:)

Cheers. Ma duc la meci.
Iar anonimului aluia care s-a gandit sa imi lase comentariu [nepublicat, conform traditiei respectului pt autorul blogului si pt cititorii sai], in care a tinut sa imi reproseze ca am tinut cu CFR-ul aseara... Hai bah, cat fotbal stii daca tu zici ca aseara au jucat - ma scuzati - "bozgorii"? Tu unde traiesti? Cati unguri te-au afectat pe tine personal? De unde ura asta gratuita?


hai, SA V-AUD...
azi... e zi ... de sarbatoare... joaca ... ce drog ciudaaaat... ros albastru fermecaaaat... la ceeer... doar cand te iau simt ca TRAIEEEESC! :D

1 alarm clocks:

Coyote said...

Names, names, we want names :)) Grupul de baieti care beau Bacardi cu Sangria (bleah :)) ) te sustine.

Cat despre Cluj, sunt perfect de acord cu tine. CFR-ul nici macar nu are "bozgori" in componenta...

Template by:

Free Blog Templates