July 25, 2008

Vf.(ul) Omu(lui cu suflet mic ... mic ...)

Ghici!
Da!
Maine!
Plec!
LA MUNTEEEEE!!!

Am facut un calcul pe anul asta:
O saptamana in Austria.
6 zile in Italia,
5 zile in Bulgaria.
4 weekenduri la mare.
8 weekenduri la munte.

Andrei mi-a spus ca ma uraste. Mwahahahaaaaa!!! :D

Si totusi, pt ca e vorba de munte, nu pot sa nu imi amintesc ca anul asta parca nu m-am bucurat de el cu adevarat, asa cum stiam sa o fac cand eram mai mica, sa ma iubesc cu aerul, cu soarele sau cu frigul lui.
Totusi, cred ca am stiut la un moment dat, intr-un weekend sau doua ... in primul sa ma indragostesc, iar in al doilea sa plang ... in unul din celelalte parca am stiut sa traiesc inca putin, am reusit sa cad din pricina unei [semi]cristiane in prapastie si acolo am stat ceva timp, dar, na, e vorba despre mine, daca n-as fi atat de ireal de aeriana si totusi cu atat sange rece numai in momentele de criza, nu stiu ce m-as face cu mine. :) Am mai stiut la un moment dat sa rad alaturi de 3 oameni, in unul, alaturi de alti 3 oameni in altul, tot in ideea de a ma arunca de pe ski-uri ... La un moment dat am fost cu 3 doamne si am strabatut niste carari, apoi am mancat mult ... ca fetele ... :)
Da, parca totusi l-am trait, mi-a spus un EL odata ca ii plac oamenii care pun pasiune in tot ce fac, mi-a spus ca ii place ca l-am sunat de pe stadion plangand la un meci si ca nu toti oamenii stiu sa traiasca fiecare secunda cu atata intensitate; probabil ca i-ar placea sa stie ca si acum, chiar daca nu mai vrea sa stie ca sunt, sa stie EL ca EU sunt la fel ... si in muntele asta pun pasiune, in tot ceea ce ma leaga de el, in amintirile pe care le am legate de el, in cele 2 cicatrici la care ma uit zambind, in bautura pe care am baut-o cu zambet, in oamenii necunoscuti pe care i-am salutat pe carare si in cei pentru care am deschis cont la mine in suflet, cu fiecare carare pe care am ales sa o parcurg alaturi de ei ...

Celelalte Cuvinte - Daca Vrei


Daca am avut vreodata ideea unui moment romantic ... probabil ca nu mai stiu de ceva timp sa traiesc chestia asta suficient de puternic, fie pt ca mi se spune din ce in ce mai des ca ma port prea frumos cu oamenii, afirmatie pe care eu, in ideea mea de a parea o super smechera, o resping total [... dar se pare ca nu ma crede nimeni :)], fie din cauza [si nu datorita] acelorasi oameni care, desi imi lauda bunatatea, tot ei m-au invatat cu duritate sa accept faptul ca bullshiturile astea nu ma vor tine la suprafata, printre cei puternici.
Azi, stiu ca imi doresc liniste. Azi stiu ca m-am saturat de glumele mele reci. Astazi stiu ca daca iti spun ceva, ai sa vezi ca de fapt sunt doar bitchy-cute, nu sunt rea ... Iar eu cu oamenii nu ma pot purta altfel decat am fost invatata. Asta ma tine pe mine la suprafata, printre cei puternici. Stiu sa plang si apoi sa ma ridic. Stiu ca atata timp cat imi pastrez bucatica mea de integritate, tu o sa fii nimic pe langa mine.

"mah, si tie iti place sa fii pui, din cand in cand ... :)"
Ma multumesc sa-ti fiu pui ... atat timp cat stim numai noi doi. :)

PS: MiezuRau: daca vrei cu tine lumina sa o impart ... lasa-ma sa ard ...

2 alarm clocks:

Anonymous said...

minunat scris, pui mic. randurile emana o feminitate pe care, din pacate, doar putini dintre noi o mai percep si apreciaza.. ce pacat ca totu-i trecator, si ca la sfarsit nu ramanem decat niste EI..

Miezu` said...

acest "pui mic" imi suna cunoscut... cat de cunoscut ar trebui sa-mi sune? :)

Template by:

Free Blog Templates